Gå til innhold

Tenner på tilfeldighet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ekstremt mye med tanke på spontan sex med en jeg ikke kjenner noe særlig. F.eks om jeg å en gutt sitter og venter alene for og komme inn noen steder eller noe i den duren, å han plutselig begynner og beføle meg. Det må være min største fantasi!

Er det noen som har en i likhet?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS, er det bare fantasi, eller ville du faktisk likt å gjøre dette IRL?

AnonymBruker
Skrevet

TS, er det bare fantasi, eller ville du faktisk likt å gjøre dette IRL?

Jeg kunne gjort dette i virkeligheten,om anledningen hadde vært der.

Gjest Katten.
Skrevet

Absolutt tennende, enda bedre i det virkelige liv.

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd, Katten? Fortell?

Hvordan i all verden vet man når det er greit å bare plutselig ha sex med en tilfeldig person? Spør man, eller hvordan går man frem?

Det er vel veldig sannsynlig at det bare blir en pinlig situasjon?

• Liker 2
Skrevet

Helt enig, jeg har det dessverre så heletiden. Satt i bilen og ventet på at en kar skulle gå over plassen på bensinstasjonen her om dagen. Han så på meg for å se om jeg stoppet, og jeg smilte (kanskje litt for lurt?). Stakkars mannen snublet nesten rett inn i bilen sin og jeg satt der igjen med spreng-lyst. Overhodet ikke bra.

Mitt råd er: vær taktfull, og vær vågal. Velg riktig setting, og les kroppsspråket til din potensielle partner. Vær litt praktisk også, sex på en bensinstasjon for eksempel? Ikke meget praktisk (men mye er forsåvidt mulig med litt kreativitet). :-)

Lykke til. Jeg håper virkelig at du får realisert dette!! :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjort dette i virkeligheten,om anledningen hadde vært der.

Jeg har samme drøm. La oss møtes og gjøre den til virkelighet.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, jeg har det dessverre så heletiden. Satt i bilen og ventet på at en kar skulle gå over plassen på bensinstasjonen her om dagen. Han så på meg for å se om jeg stoppet, og jeg smilte (kanskje litt for lurt?). Stakkars mannen snublet nesten rett inn i bilen sin og jeg satt der igjen med spreng-lyst. Overhodet ikke bra.

Mitt råd er: vær taktfull, og vær vågal. Velg riktig setting, og les kroppsspråket til din potensielle partner. Vær litt praktisk også, sex på en bensinstasjon for eksempel? Ikke meget praktisk (men mye er forsåvidt mulig med litt kreativitet). :-)

Lykke til. Jeg håper virkelig at du får realisert dette!! :-)

Jeg kjenner meg virkelig igjen i situasjonen din, det er pirrende.

Jeg er sitter alltid på med en gutt når jeg skal på trening på onsdager, og vi to alene i bilen gir meg utrolig lyst. Men jeg tørr liksom ikke ettersom jeg ikke helt klarer og tyde kroppspråket hans godt nok. Ettersom vi har samme interesse betyr det at jeg ikke vil ødelegge noe mellom meg å han om jeg gjør et lite feilgrep.

Skrevet

Har det på samme måte ca 50% av tiden. Litt slitsomt å konsentrere seg om det du skal gjøre, når du bare lurer på hvordan tilfeldige menn du går forbi er i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...