AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Min datter hadde omgangssyken for en uke siden, og kastet da endel opp. Hadde en liten omgang med diare'. I går begynte jeg med diare' (sorry for TMI) og har holdt på hele natta... Føler meg bedre nå. Kan det være omgangssyken selv om jeg ikke har kastet opp? Har ikke følt meg noe kvalm... Tenker ift smitte osv, vi har egentlig planer i helga. Bør jeg holde meg hjemme?
Mamma1 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Ja, man trenger ikke kaste opp når man har omgangssyka. Jeg kaster aldri opp
Silfen Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Ja, husker ikke om det er noro eller rota, men med en av de så kan man kun ha diaré. Oppfør deg uansett som du er smittefarlig i 1-2 døgn.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Ja, husker ikke om det er noro eller rota, men med en av de så kan man kun ha diaré. Oppfør deg uansett som du er smittefarlig i 1-2 døgn. Rotaviruset Det har en også veldig spesiell lukt, litt søtlig.
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Min datter hadde omgangssyken for en uke siden, og kastet da endel opp. Hadde en liten omgang med diare'. I går begynte jeg med diare' (sorry for TMI) og har holdt på hele natta... Føler meg bedre nå. Kan det være omgangssyken selv om jeg ikke har kastet opp? Har ikke følt meg noe kvalm... Tenker ift smitte osv, vi har egentlig planer i helga. Bør jeg holde meg hjemme? ja du er nok smitta av dattra di. Hold deg hjemme så du ikke smitter flere. Norovirus er supersmittsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå