cypress Skrevet 6. februar 2013 #541 Del Skrevet 6. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2013 #542 Del Skrevet 6. februar 2013 Godt og høre at det ordnet seg ifht enkeltrom Da kan du trekke deg tilbake om du selv ønsker, eller la være om du føler at det ikke er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. februar 2013 #543 Del Skrevet 6. februar 2013 Så bra det ordnet seg med rom, du har jo en kjempelegitim grunn, ikke noe å være flau over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. februar 2013 #544 Del Skrevet 7. februar 2013 Oj, her var det fullt hus og stormende jubel! Takk for fine ord Diddles, Mazzi, cypress, MaiL og Daenerys! Jeg er veldig glad for at jeg sa fra, selv om det var litt tøft der og da. Men det gjør jo at jeg faktisk både blir med på tur og tror den blir fin! Og det er nok sant som du sier Daenerys at grunnen er legitim, det er jo det jeg har fått høre fra andre opp gjennom årene også. Det føles bare litt teit at det skal stå i veien innimellom. Men, jeg velger å tro at jeg har kommet et skritt videre når jeg faktisk tar hensyn til meg selv på forskudd! Jeg var skikkelig utladet etter gårsdagens styr, så kansellerte dansetimen og dro hjem. Ikke at det betyr treningsfri, min kjære er en tyrann av en hjemme-pt! 2,5 timer trening ble det til slutt, tøying inkludert, så la meg ganske mørbanka i går kveld! I dag er det tid for polekurs igjen og pakking. Så er det jobb i morgen formiddag og ut på tur kl 12. Det går i ett som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2013 #545 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er viktig å innse at man har visse begrensninger som mennesker, vi har dem alle sammen Og heldigvis hindrer ikke dette deg i hverdagen! Det kunne vært verre sånn sett For en slem kjære du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. februar 2013 #546 Del Skrevet 7. februar 2013 Enig med Daenerys Tror ikke din kjære er til å spøke med når det kommer til trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. februar 2013 #547 Del Skrevet 7. februar 2013 Åh, så bra! All kred til deg som var åpen om det med sjefen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. februar 2013 #548 Del Skrevet 8. februar 2013 Det er viktig å innse at man har visse begrensninger som mennesker, vi har dem alle sammen Og heldigvis hindrer ikke dette deg i hverdagen! Det kunne vært verre sånn sett For en slem kjære du har Det er sant Daenerys! Og nå er jo den vanskelige samtalen tatt, så da vet jeg at jobben er klar over det. Greit det også, til senere anledninger! Kjære er ingen snill PT nei, men effektivt er det! Og jeg er av typen som trenger et spark bak, så det er godt hun tar på seg oppgaven... Enig med Daenerys Tror ikke din kjære er til å spøke med når det kommer til trening! Hun er definitivt ikke til å spøke med nei... Når hun er trener for jentegruppa der hun trener kickboxing er det vanlig at de ikke synes det er så greit å bevege på kroppen i dagene etterpå på grunn av stølhet... Skulle ønske jeg hadde like mye egendriv til å trene så mye og hardt som hun gjør, men sofaen er jo også god.... Åh, så bra! All kred til deg som var åpen om det med sjefen din Tusen takk TuttaV! Jeg er veldig fornøyd med valget nå i etterkant, det har blitt så mye lettere å være meg Og nå er det bare halvannen time til jeg må bevege meg ned til der bussene skal gå fra, og det uten en gigantisk klump i magen...! En riktig god helg ønskes deg og alle som finner veien innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2013 #549 Del Skrevet 8. februar 2013 God tur, håper helga blir kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. februar 2013 #550 Del Skrevet 8. februar 2013 Besteste helga håper jeg det blir God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. februar 2013 #551 Del Skrevet 8. februar 2013 Ha en artig og hyggelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. februar 2013 #552 Del Skrevet 8. februar 2013 God tur!! Håper du får det kjempehyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. februar 2013 #553 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvordan gikk det i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2013 #554 Del Skrevet 12. februar 2013 Tusen takk alle søtnosene for god tur og god helg-ønsker! Og det ble virkelig en veldig bra helg! Mye av min sjelefred kom nok av at jeg faktisk turte å ta saken i egne hender, det var utrolig deilig å ha sitt eget rom. Og det er noe med at jeg blir roligere av å vite at jeg faktisk har en bakdør også, så tusen takk til dere som dyttet meg i retning av å snakke med sjefen! Veldig bra mat både fredag og lørdag, litt annerledes enn å være på tur med gamlejobben, det skal sies! Fagopplegget lørdag formiddag var superinteressant, til tross for at jeg trodde jeg ikke kom til å skjønne noe som helst. Veldig festlig irsk kar som hadde opplegget, jeg lærte og ble inspirert! Så var det lunch i lavvo før slalåmbakken ventet, for første gang på 12 år. Kan vel beskrives som en salig blanding av skrekk, vondt i beina, nydelig utsikt, morsomt og litt skummelt igjen Så utrolig pinglete man blir med årene!! I og med vi bare hadde noen timer kjøpte jeg totimerskort, det var helt passe og veldig greit å komme innendørs igjen, det var skikkelig skikkelig kaldt! Lørdagskvelden/natta ble sen, snakket med mange nye folk, tida fløy, og jeg ble til og med med på dansegulvet! Det er ihvertfall lenge siden sist! Superfornøyd og sliten da jeg kom meg i seng etterhvert. Søndag ble mye venting, for bussene hjem gikk kl 14, kunne med hell gått kl 12, for de aller fleste hang bare rundt og venta. Men det er også det eneste som var å være misfornøyd med, så det må jo sies å ha vært en strålende vellykket tur! Kom hjem, kjøpte mat på den lokale sjappa på veien, og landet i sofaen Har fortsatt litt hangover etter søvnmangelen, så litt trått på jobb i går og i dag, men det var det verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. februar 2013 #555 Del Skrevet 16. februar 2013 Au!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 16. februar 2013 #556 Del Skrevet 16. februar 2013 hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. februar 2013 #557 Del Skrevet 16. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2013 #558 Del Skrevet 16. februar 2013 Uff da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. februar 2013 #559 Del Skrevet 16. februar 2013 Men..vennen, hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. februar 2013 #560 Del Skrevet 17. februar 2013 Ingenting dramatisk egentlig, bare lei av en kropp som vil sette personlig rekord i menssmerter selv etter store mengder med smertestillende, kombinert med tur på IKEA med rekordmange folk, en kone og svigerforeldre som synes det er bra å jobbe med duracellkaninintensitet med organisering og nye hyller på boden til langt på kveld og et økende behov for litt ro og hvile... Så som datteren til min tidligere sjef ville sagt: white people problems På den annen side blir det kjempefint nå som det tar form, og jeg har fått prøveinstallert min nye aerial hoop! Så kan ikke bare klage...! Tusen takk for og jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå