Mazilla Skrevet 22. januar 2013 #501 Del Skrevet 22. januar 2013 Automatgir neste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. januar 2013 #502 Del Skrevet 22. januar 2013 Hva er Kettlebell? Skjønner det er (god) trening for bena når man ikke får clutch'a skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2013 #503 Del Skrevet 22. januar 2013 Automatgir neste... Jeg tror heller jeg må bli sterkere i beina enn å kjøpe radiostyrt bil altså... Hva er Kettlebell? Skjønner det er (god) trening for bena når man ikke får clutch'a skikkelig Det er styrketrening med sånne Tungt, effektivt og faktisk ganske moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2013 #504 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg har som ventet fått "angre" på min Kettlebell-innsats på mandag. Jeg er så støl at jeg blir uvel av å bevege meg... Gode tips til hvordan slaggstoffene i musklene kommer fort ut igjen mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. januar 2013 #505 Del Skrevet 23. januar 2013 Huff, det er fælt å være så støl.. Mitt beste triks er betennelsesdempende, i form av Ibux eller Voltaren (hvis man har tilgang på det). Spent å høre hva vår faste KG-lege (Tutta ) syns om det trikset men.... Det er vel kanskje ikke den typen bruk man normalt får anbefalt..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2013 #506 Del Skrevet 23. januar 2013 Huff, det er fælt å være så støl.. Mitt beste triks er betennelsesdempende, i form av Ibux eller Voltaren (hvis man har tilgang på det). Spent å høre hva vår faste KG-lege (Tutta ) syns om det trikset men.... Det er vel kanskje ikke den typen bruk man normalt får anbefalt..?? Ja, det er faktisk helt ille! Skjønner ikke at kroppen skal bli så ødelagt, den har jo egentlig godt av trening... Men har faktisk ikke tenkt på smertestillende, så da har jeg sikkert et nivå til å komme til.... Skal prøve litt trening nå i ettermiddag, en dansetime på Elixia, så får vi se. Kanskje det blir betennelsesdempende til kveldsmat (Jeg er forresten også spent på hva Tutta mener om dette...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. januar 2013 #507 Del Skrevet 23. januar 2013 Hehe... Hvordan behandle stølhet er ikke akkurat temaet vi lærte mest om på legeskolen, men skulle det først være så ille at man ønsker å trå til med litt pillehjelp, så ville nok betennelsesdempende være valget ja, som Cypress sier (hvis man ikke har historie på magesår e.l.). Ibux eller Voltaren (kanskje starte med Voltarol som finnes reseptfritt). Man kan i første omgang prøve med salve for mindre magebivirkninger. Evt spise sammen med tablettene, for at de ikke skal være like harde for magen. Ellers er bare anbefalingen å "trø seg" gjennom det. Såfremt ikke noe er helt revet av, så vil dette gå over med tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. januar 2013 #508 Del Skrevet 23. januar 2013 Haha, nei jeg skjønner godt at ikke stølhet fyller en stor del av pensum! Tenkte mer på (mis)bruken av legemidler... Takk for svaret!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2013 #509 Del Skrevet 24. januar 2013 Hehe... Hvordan behandle stølhet er ikke akkurat temaet vi lærte mest om på legeskolen, men skulle det først være så ille at man ønsker å trå til med litt pillehjelp, så ville nok betennelsesdempende være valget ja, som Cypress sier (hvis man ikke har historie på magesår e.l.). Ibux eller Voltaren (kanskje starte med Voltarol som finnes reseptfritt). Man kan i første omgang prøve med salve for mindre magebivirkninger. Evt spise sammen med tablettene, for at de ikke skal være like harde for magen. Ellers er bare anbefalingen å "trø seg" gjennom det. Såfremt ikke noe er helt revet av, så vil dette gå over med tid Det er ikke noe som er revet av her altså, bare muskelfibre som protesterer over mishandlingen de fikk på mandag. Det er nok et hint om at det har vært altfor mye inaktivitet på Neferet de siste ukene.... Trening i går var så som så, men det er sikkert uansett bedre å røre litt på seg enn å ligge i ro og synes synd på seg selv... Men vondt var det underveis, og vondt er det fortsatt. Og så jeg som skal på polekurs i dag da!! Når det er sagt, så har jeg ikke kapitulert og tatt noe for det enda, jeg bare syter og klager litt til de som er rundt meg Likte forresten at du kalte det 'legeskolen'. Jeg sier konsekvent sosionomskolen også... Men nå har jeg jo blitt (enda mer) nerd, så nå er det ikke så ofte jeg snakker om sosionomskolen lenger... Haha, nei jeg skjønner godt at ikke stølhet fyller en stor del av pensum! Tenkte mer på (mis)bruken av legemidler... Takk for svaret!! Og da vet vi jo at du var inne på noe om det skulle bli ille nok cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. januar 2013 #510 Del Skrevet 25. januar 2013 Innom å ønsker deg en god helg Håper ikke du er like støl i helgen som du var tidligere i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. januar 2013 #511 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er ikke noe som er revet av her altså, bare muskelfibre som protesterer over mishandlingen de fikk på mandag. Det er nok et hint om at det har vært altfor mye inaktivitet på Neferet de siste ukene.... Trening i går var så som så, men det er sikkert uansett bedre å røre litt på seg enn å ligge i ro og synes synd på seg selv... Men vondt var det underveis, og vondt er det fortsatt. Og så jeg som skal på polekurs i dag da!! Når det er sagt, så har jeg ikke kapitulert og tatt noe for det enda, jeg bare syter og klager litt til de som er rundt meg Likte forresten at du kalte det 'legeskolen'. Jeg sier konsekvent sosionomskolen også... Men nå har jeg jo blitt (enda mer) nerd, så nå er det ikke så ofte jeg snakker om sosionomskolen lenger... Misforstå meg rett, det er ikke farlig å ta piller altså Så lenge man har et bevisst forhold til hvorfor man tar tabletten og hvorfor den skulle virke, så er jeg all for it jeg altså Håper muskelverken har kommet seg Legeskolen, doktorskolen, studiet... kjært barn har mange navn! Men er man nerdete student, så er man nerdete student Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2013 #512 Del Skrevet 29. januar 2013 Innom å ønsker deg en god helg Håper ikke du er like støl i helgen som du var tidligere i uka! Så koselig MaiL! Jeg hadde en bissi helg, så rakk ikke innom her, men er minst like koselig på hverdagene! Misforstå meg rett, det er ikke farlig å ta piller altså Så lenge man har et bevisst forhold til hvorfor man tar tabletten og hvorfor den skulle virke, så er jeg all for it jeg altså Håper muskelverken har kommet seg Legeskolen, doktorskolen, studiet... kjært barn har mange navn! Men er man nerdete student, så er man nerdete student Muskelverken har kommet seg, absolutt, men etter at min kjære fant ut at vi skulle gjøre bulgarske utfall på søndag så er den tilbake i litt mer begrenset grad. Jeg håper jeg får litt igjen for dette som for eksempel bedre form og muskler istedenfor fett! Og du er misforstått rett. Det skal nok imidlertid litt til før jeg tar piller for stølhet, jeg prøver å begrense inntaket litt i og med jeg putter i meg mengder en gang i måneden som det er... Det er lenge siden jeg var student, men jeg er visst nerdete uansett jeg... I økende grad tydeligvis... Jaja, tror noe annet ville være kjedelig! ----------------------------------------------------------------------------------- Travle dager, what else is new...? Lørdag hadde vi besøk av et vennepar, jeg laget kylling- og spinatlasagne, veldig godt, men ganske tidkrevende. Søndag bakte jeg bananbrød, fikk inn en treningsøkt og var på Kaizers Orchestra i Operaen med ei venninne (det var hennes bursdagsgave fra meg og kjære). Så sen søndag kveld betyr trøtt mandag morgen I tillegg var det rett ut og møte ei annen venninne etter jobb, for middag og Les Miserables. Jeg var helt blank både hva gjelder filmen og handlingen forøvrig, men likte den. Eneste var at den kanskje var litt lang, men det var nok også fordi jeg ikke kjente handlingen, så jeg visste ikke hva som "var igjen". Så da ble det jo sent i går også, ergo, trøtt tirsdag morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. januar 2013 #513 Del Skrevet 29. januar 2013 Bananbrød?! dele? Jeg har vært og sett (hørt) Les Miserables musikalen i Oslo, men jeg forsto ikke handlingen av den grunn gleder meg sånn sett til å se filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2013 #514 Del Skrevet 29. januar 2013 Bananbrød?! dele? Jeg har vært og sett (hørt) Les Miserables musikalen i Oslo, men jeg forsto ikke handlingen av den grunn gleder meg sånn sett til å se filmen! Jeg lover du skal få bananbrød i belønning når du har vært hos meg og trent pole en gang i framtiden! Kan godt forstå det ikke var greit å henge med på sceneversjonen! Det var litt jobb på filmfronten også, men der får man jo litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. januar 2013 #515 Del Skrevet 29. januar 2013 Det frister med personlig pole trener må bare få inn litt basics først, så jeg ikke føler meg helt som en geleklump... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2013 #516 Del Skrevet 29. januar 2013 Det frister med personlig pole trener må bare få inn litt basics først, så jeg ikke føler meg helt som en geleklump... Personlig pole trener skal bli! Kombinert med treningspartner da, men det går vel greit... Og jeg har ikke planer om å ta ned stanga med det første, jeg skal til og med kanskje supplere med en sånn etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. januar 2013 #517 Del Skrevet 29. januar 2013 Oi! Den skrur man fast i taket eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. januar 2013 #518 Del Skrevet 31. januar 2013 Oi! Den skrur man fast i taket eller?? Jeg tenkte jeg skulle bruke slynga til den jeg... Det ser ut til at jeg kanskje får en i bursdagsgave, så det blir spennende å se om ideen fungerer ------------------------------------------------------ Hjemme fra jobb på andre dagen med magesmerter. ikke noe omgangssyke, men veldig vondt nederst i magen. Lurer på hva det er. Skal til legen kl 12.45, må nesten det i og med jeg akkurat har begynt i ny jobb. Om ikke annet for å få en bekreftelse til arbeidsgiver. Men hadde nok tatt turen uansett, ganske bekymra når det hadde blitt verre i dag enn i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. februar 2013 #519 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, da blir det spennende å høre om dine erfaringer! Hvordan gikk det hos legen i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2013 #520 Del Skrevet 1. februar 2013 Det lurer jeg også på.. håper du er på bedringens vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå