Gå til innhold

Ut av komfortsonen!

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Forresten, det blir skummel undersøkelse på tirsdag kl 14.... :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Azalea
Skrevet

Forresten, det blir skummel undersøkelse på tirsdag kl 14.... :sjokk:

skummel undersøkelse eller spennendeskummel undersøkelse!!??? :hug:

Gjest Neferet
Skrevet

skummel undersøkelse eller spennendeskummel undersøkelse!!??? :hug:

skummel undersøkelse...!

Gjest Azalea
Skrevet

skummel undersøkelse...!

huff da... Skal tenke masse på deg og sende deg massemassemasse :kose::klemmer::hug::klem:

Skrevet

:fnise: du får nå til alt også :kose: Tullehøna ;)

Tirsdag altså? :lur:

Skrevet

OjOjOj.. Må følge med på tirsdagen ser jeg :popcorn:

Gjest Azalea
Skrevet

jeg skal også følge med på tirsdag :jepp: det kommer til å gå så bra :klemmer:

:popcorn:

dessuten så må jeg se hvordan dere gjør det nå, hvis du skjønner... :lur:

Gjest Neferet
Skrevet

:fnise: du får nå til alt også :kose: Tullehøna ;)

Tirsdag altså? :lur:

Jada, jeg klarte det helt store der... :rolleyes:

Tirsdag ja, fæle røntgenundersøkelsen.... *vilikke* Så det er ikke noe mer action på gang enn det, til tross for ivrig popcornspising fra de to under her... :ler:

OjOjOj.. Må følge med på tirsdagen ser jeg :popcorn:

jeg skal også følge med på tirsdag :jepp: det kommer til å gå så bra :klemmer:

:popcorn:

dessuten så må jeg se hvordan dere gjør det nå, hvis du skjønner... :lur:

Haha, jenter, det kommer til å bli mye popcorn på dere hvis dere skal begynne å spise bare for en røntgen! :skratte: Men når det er sagt, popcorn er jo veldig godt da! :jepp:

Og Azalea, I get your point :lur:

Gjest Azalea
Skrevet

Jada, jeg klarte det helt store der... :rolleyes:

Tirsdag ja, fæle røntgenundersøkelsen.... *vilikke* Så det er ikke noe mer action på gang enn det, til tross for ivrig popcornspising fra de to under her... :ler:

Haha, jenter, det kommer til å bli mye popcorn på dere hvis dere skal begynne å spise bare for en røntgen! :skratte: Men når det er sagt, popcorn er jo veldig godt da! :jepp:

Og Azalea, I get your point :lur:

viktig med popcorn til røntgen :jepp::popcorn: tror jeg slenger med en :vin: er tross alt snart fredag!!

det er bra du skjønte det Neffie :lur:

Skrevet

Popcorn er veldig godt! Spesielt hvis det kan krydres med litt white cheddar :nigo:

(men ikke for mye av det da, hvis du må holde deg i ro med beinet! :troest:)

Skrevet

Hva er så skummelt med røntgen? :klo: Jeg er visst ikke helt med :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

viktig med popcorn til røntgen :jepp::popcorn: tror jeg slenger med en :vin: er tross alt snart fredag!!

det er bra du skjønte det Neffie :lur:

Og nå er det fredag på ordentlig! :hoppendeglad:

Popcorn er veldig godt! Spesielt hvis det kan krydres med litt white cheddar :nigo:

(men ikke for mye av det da, hvis du må holde deg i ro med beinet! :troest:)

Det er helt sant Androide. Har faktisk en boks med white cheddar til popcornbruk i skapet! :jepp: Og forsetter om å ikke spise for mye fordi jeg må holde meg i ro med beinet har falt for lengst, nok en gang viser det seg at good intentions always pave the road to hell... :sjenert: Men nå var det jo strengt tatt de andre her inne som mumset popcorn, og de kan jo trene det av igjen også :ler:

Hva er så skummelt med røntgen? :klo: Jeg er visst ikke helt med :fnise:

Nei, i utgangspunktet skulle det jo ikke være skummelt, jeg sender deg en PM jeg vennen! :)

:bolledeig:

:klo: Henger ikke helt med deg jeg Mazzi.... :sjenert:

Skrevet

Fanken også... Som om ikke jeg har dyttet i meg unødvendig med snop den siste tiden fra før :ler:

Ha en god helg Neferet :klem:

Skrevet

Bare generelt :bolledeig: , synes det var så mye action her! :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Fanken også... Som om ikke jeg har dyttet i meg unødvendig med snop den siste tiden fra før :ler:

Ha en god helg Neferet :klem:

Da er vi i tilfelle to.... :ler:

En god helg ønskes deg også! :klemmer:

Bare generelt :bolledeig: , synes det var så mye action her! :fnise:

Aha! :ler: Da er jeg med! :Nikke:

Og nå er det fredag ettermiddag, jeg har fått skryt over det jeg har gjort i dag, og det er generelt enda mer grunn til å:

:hoppendeglad::danser::bolledeig::nigo: :is: :sol::hoppe::hoppendeglad:

Gjest Neferet
Skrevet

Plutselig mandag og haltepinken har karret seg på jobb :ler: Kan bruke beinet litt mer nå, så til tross for krykker har jeg ihvertfall litt mer fart. Veldig fin helg, skulle ønske den varte enda litt lenger bare! :sol: Men nå er det blåmandag og møte fra ni til fire :daane: Lurer fælt på hvordan hjernen skal orke det! :Gjesp:

Skrevet

Like gøy som alltid med blåmandager.. Lykke til med møtet i dag :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Like gøy som alltid med blåmandager.. Lykke til med møtet i dag :klem:

Tusen takk MaiL! :klemmer: Det gikk faktisk overraskende bra, men det hjalp at jeg slapp unna rundt halv tre også da... :ler: Resten hadde jeg ikke noe å bidra på (litt usikker på om jeg bidro så konstruktivt ellers også :rolleyes: ) så da fikk jeg gjøre litt andre ting.

I dag blir jo dagen litt avkortet, i og med at Riksen venter klokka to. Med krykker, t-bane og trikk må jeg gå fra jobb ca kl ett. Jaja, om 7 timer er det ihvertfall over! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Tusen veiarbeid med tilhørende komplikasjoner gjør at Neferet straks er på vei til Riksen uten sin kjære kone som støtte... Wish me luck! :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...