Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2013 #601 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Men snart..? Ja, sannsynligheten er størst dagen før HSG'en skal gjennomføres Edit: "størst", ikke "først" Endret 30. mai 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. mai 2013 #602 Del Skrevet 29. mai 2013 Man burde egentlig få fullt medieforbud når man planlegger sånt prosjekt... alt det fæle som kan skje! Men akk så ofte som det går så innmarri godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2013 #603 Del Skrevet 30. mai 2013 Man burde egentlig få fullt medieforbud når man planlegger sånt prosjekt... alt det fæle som kan skje! Men akk så ofte som det går så innmarri godt Det er sant TuttaV, og heldigvis for det!! Jeg tror jeg må få selvpålagt medieforbud i deler av prosessen ihvertfall! Men jeg er faktisk glad for at jeg har lest så mye fælt om den forestående undersøkelsen, for da vet jeg ihvertfall at jeg er forberedt på at det er vondt! Så får medieforbudet komme hvis jeg en dag skulle stå med en positiv test i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 30. mai 2013 #604 Del Skrevet 30. mai 2013 hei snuppa sniker meg innom å legger igjen en haug med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juni 2013 #605 Del Skrevet 3. juni 2013 hei snuppa sniker meg innom å legger igjen en haug med jeg! Hei Azalea! Koselig du kikker innom innimellom! Noen skal du få tilbake også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juni 2013 #606 Del Skrevet 3. juni 2013 Trøtt er bare fornavnet... Fredag morgen dro vi som kjent på jobbtur til Stresa i Italia, og vi kom tilbake like før midnatt i går. Med tanke på at man både må ha bagasje, komme seg hjem fra flyplassen og få i seg litt mat og dusje, ble det med ca fire timers søvn i natt før det var opp og på jobb igjen. Jeg sto opp til vanlig tid, ikke så mange som har gjort det basert på hvor få vi er her akkurat nå, men tenkte det var like greit. En time hadde ikke utgjort så mye forskjell tror jeg, og det hadde betydd at jeg måtte jobbet lenger i ettermiddag, det frister ihvertfall ikke. Jeg tror egentlig det blir og ikke noen trening i dag... All klaging over mangel på søvn til side, turen har vært knallfin!! Vi hadde felles lunch på hotellet da vi kom fram på fredag, og festmiddag lørdag kveld, men bortsett fra det var tiden til egen disposisjon. Jeg var litt spent på hvordan jeg skulle bruke tiden, og eventuelt hvem jeg skulle bruke den sammen med, for siden jeg ikke har jobbet på prosjekt med noen av kollegene mine enda, så er det ingen jeg er sånn godt kjent med egentlig. Men det fungerte kjempefint, jeg har blitt bedre kjent med noen jeg bare har hilst på tidligere, og det har fungert veldig godt! (og så har jeg begynt å finne min plass og finne ut hvilke jeg går godt sammen med (spesielt av jentene, noen av den er sånn skikkelig fancy, og da får jeg bare mindreverdighetskomplekser). Vi var totalt 99 stykker på tur (to forsov seg og rakk ikke flyet ) og blant disse er det utrolig mye festlige mennesker!! Fredagen ble stort sett brukt til å kikke rundt i Stresa, ikke så stort, men veldig koselig og sjarmerende, og spise middag sammen med en stor gjeng. Det ble ikke supersent på fredag, den gjengen jeg hang med var kveldstrøtte sånn som meg ) så vi gikk tilbake til hotellet rundt elleve. Det var mange som hadde full fest mange timer etter det for å si det sånn! Jeg var blant de som hadde meldt seg på den oppsatte turen inn til Milano på lørdag, så bussen gikk 9, og vi var tilbake ca halv seks. Fikk sett Duomo både fra innsiden og fra taket, det var den jeg hadde lyst til å se da jeg googlet Milano før avreise. Og så var jeg med en gjeng på shopping og fikk kjøpt en kjempefin knallrød jakke/blazer og et skjerf med Dia de los muertos-skaller på! Fine farger og snikinnføring av hodeskaller på jobb Lørdagens festmiddag besto av fem retter, det ble ihvertfall nok mat! Men nesten alle rettene var veldig gode, og med godt selskap rundt bordet satt latteren løst og tida gikk fort. Det er en knallbra gjeng! I går måtte vi ut av hotellrommet før 11, og bussen til flyplassen skulle ikke hente oss før 18, så vi hadde mange timer til mulighet. Jeg og tre til reiste ut til to av øyene i Lago Maggiore, og det var jeg superglad for! Den ene er et palass med en fantastisk hage, dit har jeg lyst til å dra tilbake for å kunne se mer. Og den andre var stappfull av supersmale gater og smug med butikker og restauranter. Vi dro inn til fastlandet igjen for lunch/middag og gjorde unna litt gaveshopping til de hjemme, og plutselig var det tid for å reise. Vi fikk i overkant mye tid på flyplassen, så hele reisefølget vandret hvileløst rundt og bare ventet på å komme inn på flyet for å slappe av, det var en trøtt og sliten gjeng! Og som lovet ble det både pizza og is! Is i store mengder faktisk! Jeg tror ikke jeg engang tør å innrømme hvor mye. Men det er jo tydeligvis obligatorisk med to kuler hvis man kjøper is i Italia, det er den minste størrelsen! Og jeg har fått smakt på flere typer jeg ikke har prøvd før, med stort hell. Jeg gruer meg til å se hva dette har gjort med Uansett, både trøtthet og eventuelle ekstra trivselskilo er absolutt verdt det, fantastisk tur var det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. juni 2013 #607 Del Skrevet 3. juni 2013 Herlig reisebrev! Ble rett og slett glad av å lese det, og flott å høre at du gikk så godt overens med dine nye kollegaer! Sånne turer gjør vel underverker for miljøet, særlig for nye fjes vil jeg tro... Du er ikke alene om å droppe treningen... Jeg har ikke gjort noe spesielt i dag, men får meg ikke ut av leiligheten av den grunn I morgen... i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2013 #608 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Herlig reisebrev! Ble rett og slett glad av å lese det, og flott å høre at du gikk så godt overens med dine nye kollegaer! Sånne turer gjør vel underverker for miljøet, særlig for nye fjes vil jeg tro... Du er ikke alene om å droppe treningen... Jeg har ikke gjort noe spesielt i dag, men får meg ikke ut av leiligheten av den grunn I morgen... i morgen Så bra! Det var mye glede på turen, så det er bra det synes! Og det er helt sant at det gjør underverker for miljøet, særlig siden de aller fleste sitter ute i forskjellige prosjekter. Sånne turer blir en gyllen anledning til å omgås. Jeg var jo med på en tur i februar også, og denne gangen syntes jeg det har blitt enda lettere å finne kollegaer jeg trives sammen med (og som sagt også begynt å identifisere de jeg ikke trenger å legge meg i sælen for å komme nærmere - med så mange mennesker er det bare naturlig at man ikke treffer like godt med alle sammen!) Neste samling er booket til september, men da er vi på USA-tur, så da får jeg ikke vært med. Litt synd, for det er jo veldig gøy! Men samtidig, jeg tror Nashville, Memphis og Dallas er enda bedre! Jeg var helt ødelagt i går, det verket i hele kroppen. Så trening var uansett helt uaktuelt. Det ble et par powernaps på sofaen, og så fikk jeg pakket ut av kofferten og vist bilder til kona. Og bortsett fra det skjedde det ingenting... Men jeg sier som deg i morgen... I dag er det tirsdag, og det er konedag Endret 4. juni 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2013 #609 Del Skrevet 4. juni 2013 Her kommer et lite beskjedent Hurra! fra min side..! Jeg ble tatt inn på et kontor av en av lederne høyt opp i systemet for en times tid siden, og han kunne fortelle at det ser ut til at de har funnet et prosjekt til meg! Så hvis alle de siste avklaringene som skal tas går i orden kan jeg komme ut i prosjekt på ordentlig fra midten av denne måneden! Nå krysser jeg fingrene og håper på bedre tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. juni 2013 #610 Del Skrevet 4. juni 2013 Enig med Tutta angående leserbrevet Og hvorfor sa du ikke at du skulle til Milano? Der hadde jeg sikkert hatt enda flere tips å komme med enn bare "spis pizza".. Eller kanskje ikke... Men uansett - det var jo hjembyen min det Krysser fingrene for nytt prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. juni 2013 #611 Del Skrevet 4. juni 2013 Høres ut som en herlig tur!! Skjønner det er litt mere ekstravagant hos deg! Skal utenlands på reise med jobben jeg og, men det blir til Strømstad Hurra for snikinnføring av hodeskaller på jobb! Og for nytt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juni 2013 #612 Del Skrevet 4. juni 2013 Hei! Innom og leser meg opp. Glad for å lese om den fine turen deres, og at det ser ut som det blir mer å gjøre på jobb for deg fremover! Å sitte uvirksom er virkelig pyton!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. juni 2013 #613 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg greide å karre meg ut på joggetur i dag, før nattevakt... Hvordan ble det med deg?! Kos med kjærestekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juni 2013 #614 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Enig med Tutta angående leserbrevet Og hvorfor sa du ikke at du skulle til Milano? Der hadde jeg sikkert hatt enda flere tips å komme med enn bare "spis pizza".. Eller kanskje ikke... Men uansett - det var jo hjembyen min det Krysser fingrene for nytt prosjekt!! Jeg tenkte vel egentlig ikke helt på det.... Men jeg synes du hadde godt tips likevel jeg altså, med tanke på at Duomo sto på programmet var det jo ikke så innmari mye vi rakk å putte inn på totalt fem timer i byen... Tusen takk for fingerkryssing! Jeg håper jeg vet noe mer i løpet av denne uka! Høres ut som en herlig tur!! Skjønner det er litt mere ekstravagant hos deg! Skal utenlands på reise med jobben jeg og, men det blir til Strømstad Hurra for snikinnføring av hodeskaller på jobb! Og for nytt prosjekt Jeg driver egentlig og prøver å venne meg til det ekstravagante...! Etter å ha tilbragt hele arbeidslivet fram til nå i det offentlige er det litt i overkant å blit tatt med på sånne turer! Men jeg tar det imot med glede og storkoser meg! Jeg har forresten vært på jobbtur til Strømstad en gang jeg også, og det var en veldig bra tur, så jeg tror uansett du kommer til å få det strålende! Og så må jeg jo være litt mer konservativ enn jeg var i gamlejobben sånn i klesveien, så derfor er det jo ekstra stas med litt snikinnføring. Jeg fant ikke noe bilde ved hjelp av google, men kanskje jeg må ta et for å vise fram... Hei! Innom og leser meg opp. Glad for å lese om den fine turen deres, og at det ser ut som det blir mer å gjøre på jobb for deg fremover! Å sitte uvirksom er virkelig pyton!! Hei cypress! Så koselig å se deg innom! Jeg er helt enig med deg, uvirksomhet er superslitsomt! Men nå ser det ut til at det kan løse seg, da blir jeg veldig mye lettere å ha med å gjøre også tror jeg Jeg greide å karre meg ut på joggetur i dag, før nattevakt... Hvordan ble det med deg?! Kos med kjærestekveld Så flink du var!! Det var stas med kjærestekveld, som alltid Og nå er jeg påmeldt timer på Elixia i ettermiddag, så nå skal kroppen (og den dårlige samvittigheten) til pers også! Håper du fikk en bra nattevakt! Endret 5. juni 2013 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. juni 2013 #615 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei du søte så bra dere koste dere med kjærestekveld så flinke dere er til å sette av tid til hverandre! *kan lære av det* lykke til på Elexia idag, har hatt økt der selv idag og er ganske gåen... *au i kroppen* men det føles bra etterpå da! kos deg der, du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juni 2013 #616 Del Skrevet 5. juni 2013 Takk Azalea, det kommer jeg til å trenge... Men satser på at det går greit når jeg først kommer i gang... ------------------------------------------------------------------------------------------------- Det blir prosjekt!!! ...og nå som det er klart har jeg fått helt noia i tilfelle jeg ikke kan noenting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 5. juni 2013 #617 Del Skrevet 5. juni 2013 for prosjekt ha det moro på trening, husk at det føles deilig når det er gjort masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. juni 2013 #618 Del Skrevet 5. juni 2013 Det blir prosjekt!!! ...og nå som det er klart har jeg fått helt noia i tilfelle jeg ikke kan noenting.... virrehøna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2013 #619 Del Skrevet 6. juni 2013 for prosjekt ha det moro på trening, husk at det føles deilig når det er gjort masse lykke til Ja, prosjekthurra er passende nå! Det første som har skjedd etter jeg fikk beskjed om at det ble bekreftet er at jeg har blitt invitert på sommeravslutning sammen med gjengen jeg skal jobbe med og to andre prosjekter Det må jo sies å være en god start! Og treninga gikk bra, selv om det (som forventet var tungt underveis). Veldig fornøyd etterpå, og allerede støl... virrehøna!! Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at "Ambivalent" burde vært mellomnavnet mitt.... Det vet vel du best av alle her inne tror jeg... Men dette er egentlig bare en bra noia altså, ikke noe jeg har planer om å miste nattesøvn av. Jeg gleder meg masse til å komme ut i prosjekt med flere av mine nye kollegaer, det er jo på tide etter snart et halvt år...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2013 #620 Del Skrevet 6. juni 2013 Juhuuu!! Når begynner du i prosjektet? Og hvor lenge varer det? Vet liksom ikke helt hvordan sånt funker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå