Gå til innhold

Trenger motivasjon og energi!


jerod

Anbefalte innlegg

Hei :goodbye:

I begynnelsen av januar bestemte jeg meg for å slanke meg(stramme opp), og begynte veldig bra med å kutte ut godteri og brus på hverdagene, drikke mer vann og spise sunnere.

I tilegg trente jeg til 30 day shred. Jeg klarte 14 dager, så fikk jeg veldig vondt i kneet og måtte ta en pause. Til da gikk jeg ned 4 kg! Men når jeg tok den pausen, virka det som om hele motivasjonen forsvant.

Jeg løp et par dager i uken på tredemølle i en 2-3 uker, så falt jeg av der også.. Nå sliter jeg virkelig med å finne motivasjonen og ikke minst energien til å trene! Jeg synes jo det var kjempe gøy når jeg holdt på, så hvorfor kan jeg ikke bare fortsette?!?!

Jeg jobber fra 0700-1600 og når jeg kommer hjem har jeg 3 barn og ta meg av, så når kvelden kommer og barna har lagt seg er jeg så sliten at jeg bare legger meg på sofaen.. og blir der..

Jeg veier 58 kg og er 165 cm, så jeg har ikke en lang vei å gå.

Hjelp meg å få tilbake motivasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at det kan ikke gå strålende hele veien - de fleste opplever motivasjonssvikt, skader/sykdom osv. Forskjellen på de som når målet sitt og de som ikke gjør det, er om de gir opp eller ikke. Her er noen setninger jeg pleier å si til meg selv:

- Hvis du velger å ikke gå på trening - velger du å gi opp målet ditt.

- Det er tungt nå, men det kommer til å bli bedre, bare hold ut!

- Om du har en dårlig dag, gå på gymmen allikevel og PRØV i 10 minutter. Fungerer ikke kroppen så greit nok, du trenger vile, men da har du ihvertfall forsøkt!

Her er og noen artikler jeg selv synes var bra:

http://www.iform.no/pub/art.php?id=2084

http://fitnessbloggen.no/tips-treningsmotivasjon/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...