AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Typen min liker å snakke skittent i senga, og jeg tenner på det. Han sier at han også hadde likt om jeg snakka skittent til han, men jeg greier liksom ikke å "slippe meg løs". Er liksom ikke vant med å bruke sånne ord osv, siden jeg bare er 17 år og ikke har så mye erfaring med sex osv (det har ikke han heller, jeg er han første.) Er det noen som har tips for hvordan jeg skal greie å være litt "bad"?
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Begynn litt mer forsiktig. Det er ikke nødvendig å ta helt av med en gang, bare helt enkle ting som å si at du liker hva han gjør, eller at du vil at han skal ta deg hardere kan gjør susen Etterhvert vil det sikkert føles mer naturlig, og da kommer det av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Bare tenk på at du spiller en rolle Tenk at i senga er du ikke den sjenerte jenta du pleier å være, men en dirty jente!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes dirty talk kan være deilig, men helst om han sier det og ikke jeg. Og for mye blir bare sabla pinlig. Det føles så ufattelig unaturlig for meg, og blir veldig påtatt. Nesten så jeg må skjerpe meg for ikke å le eller himle med øynene noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå