AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 jeg har et ganske bra sosialt liv, har masse venner som spørr om å finne på ting. denne helgen kan jeg ikke finne på med alle som vil engang fordi jeg har ikke tid til alle, og elsker skolen min. men jeg går alltid med en uro inni meg, noen ganger er det så ille at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, prøver jeg å legge meg ned klarer jeg ikke slappe av og hjertet dunker kjempe fort og jeg blir sånn seriøst helt gal så finner jeg bare den siste løsningen nemlig å kutte meg. vet det er teit, men det eneste som får bort uroen. noen ganger føler jeg meg kjempe gal, jeg bare går å tar en stor kniv å kutter meg med den..men det gjør ikke vondt bare godt andre ganger føler jeg meg så deprimert at jeg ser nesten helt svart får bare lyst til å dø, vil bare bort.. så legger meg å sover og kan sove i flere timer for å slippe unna skjønner seriøst ikke hva som er galt jeg har jo mange brae venner og vi finner på masse gøy kunne ikke ønsket meg bedre venner hvorfor er jeg sånn? var ikkesånn før :/ og jeg blir veldig fort lei meg av små ting hvis noen sier noe galt til meg tenker jeg på det hele dagen og blir helt dårlig sånn seriøst fler som har det sånn? føler meg så alene om det..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Du bør søke hjelp så snart som råd. Dette er ikke normalt. Jeg vil anbefale deg å oppsøke fastlegen din og få henvisning til psykolog. Jeg har ingen erfaringer med sånt, så ellers kan jeg ikke gjøre annet enn å gi deg en klem. Håper du får hjelp snart!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Det høres ut som om du lider av angst og depresjon. Man kan ha angst uten å være redd for noe spesielt, og den følelsen du beskriver kjenner jeg veldig godt igjen. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legen din og få en henvisning til psykolog e.l.
Phaedra Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Kjære Trådstarter. Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Phaedra, mod
Fremhevede innlegg