Gjest Reza08 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Mobbing blant mennesker er en forferdelig moment, som er et stort samfunnsproblem. Alt for mange gruer seg til å gå på jobb/skole/barnehage fordi de er redde for hva som vil vente dem der. Mange blir psykisk mobbet, andre fysisk og mange blir begge deler. De føler seg som et spøkelse, som bare er til for å bli herja med. Ikke alle ser dette, samtidig som de har vondt for å fatte omfanget av handlingene som blir begått. Det kan være alt fra sårende erting, ubekvemsord, få buksevann, truet med kniv, til å bli mobbet for hva slags undertøy man har på seg. Sånne handlinger hører ikke hjemme noe sted i samfunnet, og burde slås hardt ned på med en gang, så vi fikk en slutt på dette. Mobberne lider av mindreverdighetskompleks, som utstråler så til de grader. Som oftest er det ofrene for dette som må bytte jobb/skole, men det er gjerningsmennene som burde det. I tillegg burde de betale erstatning til de som har blitt påført skade av dems mangelfulle vurderingsevne. Det er ikke mobbeofrene det er noe galt med, men de som faktisk gjør det. Inkluder alle, ikke la noen stå ute i kulda å fryse. Man kan jo stille seg det spørsmålet; Når var sist gang du følte deg utestengt, og hvordan hadde du likt det? Håper på mange meninger om saken her. Endret 17. august 2012 av Reza08
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Rediger innlegget ditt med flere avsnitt med luft mellom. Folk orker ikke å lese når det du skriver er så kompakt. Og da får du heller ikke svar. 5
Gjest Reza08 Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Greit nok det, men det er ingen norskstil dette her, men et diskusjonsforum.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Så får du se hvor mange svar du får da :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Mobbing blant mennesker er en forferdelig moment, som er et stort samfunnsproblem. Alt for mange gruer seg til å gå på jobb/skole/barnehage fordi de er redde for hva som vil vente dem der. Mange blir psykisk mobbet, andre fysisk og mange blir begge deler. De føler seg som et spøkelse, som bare er til for å bli herja med. Ikke alle ser dette, samtidig som de har vondt for å fatte omfanget av handlingene som blir begått. Det kan være alt fra sårende erting, ubekvemsord, få buksevann, truet med kniv, til å bli mobbet for hva slags undertøy man har på seg. Sånne handlinger hører ikke hjemme noe sted i samfunnet, og burde slås hardt ned på med en gang, så vi fikk en slutt på dette. Mobberne lider av mindreverdighetskompleks, som utstråler så til de grader. Som oftest er det ofrene for dette som må bytte jobb/skole, men det er gjerningsmennene som burde det. I tillegg burde de betale erstatning til de som har blitt påført skade av dems mangelfulle vurderingsevne. Det er ikke mobbeofrene det er noe galt med, men de som faktisk gjør det. Inkluder alle, ikke la noen stå ute i kulda å fryse. Man kan jo stille seg det spørsmålet; Når var sist gang du følte deg utestengt, og hvordan hadde du likt det? Håper på mange meninger om saken her. Fikset det for deg 3
Gjest Reza08 Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Fikset det for deg Tusen takk, ingen problem når man har deg
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ble mobbet på arbeidsplassen. Det endte med ett års sykemelding, ett år rehab og nå tre år på aap for å få kompetanse til å komme ut i nytt yrke. Det er synd at arbeidsgivere slipper unna, egentlig er det de som burde dekket kostnadene og ikke nav.
Thalassos Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Det viktigste er å hevne seg. God holdning
Gjest gnækvåg Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 (endret) God holdning Ja, man skal aldri tilgi eller glemme. Det er en vederstyggelighet. Er selv veldig reaksjonær mot sexisme, antinordisme og hakekorsofobi (som er det samme som islamofobi bare mot germansk paganisme, den norske religion) Endret 18. august 2012 av Vanemagi
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Ja, man skal aldri tilgi eller glemme. Det er en vederstyggelighet. Er selv veldig reaksjonær mot sexisme, antinordisme og hakekorsofobi (som er det samme som islamofobi bare mot germansk paganisme, den norske religion) Hæ? Hvor kom den fra? Anonym poster: 6cd44d837e64449e2c57b1e448d23dd6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Mobbing blant mennesker er en forferdelig moment, som er et stort samfunnsproblem. Alt for mange gruer seg til å gå på jobb/skole/barnehage fordi de er redde for hva som vil vente dem der. Mange blir psykisk mobbet, andre fysisk og mange blir begge deler. De føler seg som et spøkelse, som bare er til for å bli herja med. Ikke alle ser dette, samtidig som de har vondt for å fatte omfanget av handlingene som blir begått. Det kan være alt fra sårende erting, ubekvemsord, få buksevann, truet med kniv, til å bli mobbet for hva slags undertøy man har på seg. Sånne handlinger hører ikke hjemme noe sted i samfunnet, og burde slås hardt ned på med en gang, så vi fikk en slutt på dette. Mobberne lider av mindreverdighetskompleks, som utstråler så til de grader. Som oftest er det ofrene for dette som må bytte jobb/skole, men det er gjerningsmennene som burde det. I tillegg burde de betale erstatning til de som har blitt påført skade av dems mangelfulle vurderingsevne. Det er ikke mobbeofrene det er noe galt med, men de som faktisk gjør det. Inkluder alle, ikke la noen stå ute i kulda å fryse. Man kan jo stille seg det spørsmålet; Når var sist gang du følte deg utestengt, og hvordan hadde du likt det? Håper på mange meninger om saken her. Reza08! Kvifor har du eit bilete av Jan Tomas?? Viss ikkje DET er å mobbe nokon, så veit ikkje eg.... Anonym poster: 6cd44d837e64449e2c57b1e448d23dd6 1
Gjest gnækvåg Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 Hæ? Hvor kom den fra? Anonym poster: 6cd44d837e64449e2c57b1e448d23dd6 Fordi mange norsknorske mobbes så nevnte jeg det.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #14 Skrevet 18. august 2012 Fordi mange norsknorske mobbes så nevnte jeg det. Av hvem da? Anonym poster: 6cd44d837e64449e2c57b1e448d23dd6
Gjest Reza08 Skrevet 18. august 2012 #15 Skrevet 18. august 2012 (endret) Reza08! Kvifor har du eit bilete av Jan Tomas?? Viss ikkje DET er å mobbe nokon, så veit ikkje eg.... Anonym poster: 6cd44d837e64449e2c57b1e448d23dd6 Hva har Jan Thomas med mobbing å gjøre? Endret 18. august 2012 av Reza08
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #16 Skrevet 21. august 2012 Mobbere er ikke bare ynkelige og patetiske mennesker (hvis det er det de er...) Jeg hater mobbing og jeg ser på de som ett dyr. Ja, faktisk sammenligner jeg de med terrorister og mobberne er verre enn ABB. Både terrorister og ABB skader ikke folk for sin egen vinning, men på grunn av sin politiske meninger (selvom jeg ikke er enig med de). Mobberne ødelegger andres menneskers liv for sin egen vinning og det er forkastelig. Det har blitt snakket om mobbing i mange, mange år, men ingen ting skjer. Hvem blir den store taperen? Jo, mobbeofrene og mobberne vinner. Skulle nesten tro at samfunnet liker manipulerende mennesker og akseptere de... Aldri har jeg lest en artikkel der hvor mobberne skriver hvorfor de mobber andre eller kommer med unnskyldning.... Det har ihvertfall noen av terrorister og ABB gjort selvom jeg ikke støtter de... Anonym poster: 8364523bd05ddcefa6bb5538e8ff1eb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå