LadyGrey Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Noen som har bestilt fra shopping4net.com ? Jeg har tenkt å prøve hårkontroll og denne siden selger det ganske billig i forhold til frisør/helsekost ? Er redd for at det skal være fake osv.
Jade Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har kjøpt parfyme derfra, og de luktet ihvertfall riktig. Men jeg kan jo ha vært heldig? Du kan jo søke opp litt erfaringer på nett. Ser der er noen som har hatt problemer med treg levering og purringer for betalte regninger. Men husk at misfornøyde kunder ofte roper høyere enn fornøyde kunder.
Rights Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Har handlet en del der ifra (Før frakten økte), og jeg har fått varene utrolig raskt! Anbefales!
Ixnay Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Noen som har bestlt fra shopping4net i det siste? Sender de fremdeles slik at det ikke blir mva/toll? Det er et år siden jeg bestilte sist, var veldig fornøyd da. Veldig rask levering.
Djungelvrål Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Nei betaler ikke toll men frakten er blitt litt dyrere, har bare fått ekte varer derfra. Har bestillt mye herfra. Noen av parfymene er veldig billige i forhold til i butikk eller f.eks Blivakker.
Djungelvrål Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Noen som har bestilt fra shopping4net.com ? Jeg har tenkt å prøve hårkontroll og denne siden selger det ganske billig i forhold til frisør/helsekost ? Er redd for at det skal være fake osv. Hva er hårkontroll? Et produkt?
BeautyFuzz Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 (endret) Handlet der sist måned da jeg skulle kjøpe to parfymer for min mor, det ble over 200,- og jeg betalte ikke moms/toll Edit: Veldig rask levering: 2 dager Endret 20. september 2012 av Malin;) - Makeup
Gjest BabyBlue Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Grei levering, men dyr frakt. Ingenting galt med produktet (bestilte panto-3, kosttilskudd).
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #10 Skrevet 22. november 2013 Jeg har kjøpt parfyme derfra, og de luktet ihvertfall riktig. Men jeg kan jo ha vært heldig? Du kan jo søke opp litt erfaringer på nett. Ser der er noen som har hatt problemer med treg levering og purringer for betalte regninger. Men husk at misfornøyde kunder ofte roper høyere enn fornøyde kunder. Jeg har handlet parfyme fra Shopping4net i mange år nå og vært veldig fornøyd. Men har i senere tid funnet ut at jeg bruker opp en parfyme på 1-2 måneder fordi den ikke lukter så sterkt og jeg kan derfor spraye flere spray om gangen. Har ikke tenkt noe mer over det før jeg handlet en samme på taxfree etter en sydentur. Denne parfymen er prikk lik den jeg hadde men lukter mye sterkere og varer ekstremt mye lengre. Konklusjon: Parfymene fra Shopping4net er utvannet / falske! Skal aldri kjøpe parfyme derfra igjen!! Anonymous poster hash: d9eb5...648
Djungelvrål Skrevet 22. november 2013 #11 Skrevet 22. november 2013 Jeg har handlet parfyme fra Shopping4net i mange år nå og vært veldig fornøyd. Men har i senere tid funnet ut at jeg bruker opp en parfyme på 1-2 måneder fordi den ikke lukter så sterkt og jeg kan derfor spraye flere spray om gangen. Har ikke tenkt noe mer over det før jeg handlet en samme på taxfree etter en sydentur. Denne parfymen er prikk lik den jeg hadde men lukter mye sterkere og varer ekstremt mye lengre. Konklusjon: Parfymene fra Shopping4net er utvannet / falske! Skal aldri kjøpe parfyme derfra igjen!! Anonymous poster hash: d9eb5...648 Merkelig, jeg bestilt parfyme derfra mange ganger og alltid fått ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå