AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har en kul i hodet som er myk og vond å ta på. Den dukker opp av og til, på samme sted. Hva kan dette være?
Minya Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Kvise? Neste gang den dukker opp, kan du jo stikke til legen eller få noen til å se på den.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Nei det er ikke en kvise. Den er ganske stor, omtrent som et kronestykke.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Har det jeg også. På bakhodet. Begynte som en lynfeknute, noe legen var enig med at det var, så "spredte" det seg til å bli en myk kul. Like stor som det du beskriver, et kronestykke og sånn har den forblitt. Har lixm en liten har kul på midten av den, men hele er ganske stor. Har hatt den lenge. Og har ikke dæua av den så tviler på at det er noe farlig. I hvert fall hvis den er myk.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Min kommer og går. Nå var den fremme i to døgn omtrent, og så forsvant den. Den dukker opp med jevne mellomrom, men jeg ser ingen sammenheng med når den kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå