Binta Ba Skrevet 2. mars 2012 #21 Del Skrevet 2. mars 2012 Noz; Da må du jo ta bilde ute, da! Eller med hele outfiten.. Er mange ganger jeg også ser helt fjott ut, i mine øyne, frem til jakka og skoene er på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mars 2012 #22 Del Skrevet 2. mars 2012 neeeh, jeg er lat og gidder ikke ta det på igjen får heller ta et nytt outfitbilde en annen dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mars 2012 #23 Del Skrevet 4. mars 2012 Å, fin tråd! for TS sin stil Skal bidra en annen dag når jeg ikke har sykeklærne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 4. mars 2012 #24 Del Skrevet 4. mars 2012 Fin tråd Må ha denne på mine innlegg. Liker veldig godt stilen din TS, du har nesten lik stil som Chuck Bass jo. Kunne lagt ut dagens outfit bilde av meg også, men i dag har jeg gått rundt i joggebukse hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. mars 2012 #25 Del Skrevet 4. mars 2012 Fin tråd Må ha denne på mine innlegg. Liker veldig godt stilen din TS, du har nesten lik stil som Chuck Bass jo. Kunne lagt ut dagens outfit bilde av meg også, men i dag har jeg gått rundt i joggebukse hele dagen hehe, hvem har ikke det idag? søndager er jo ikke heeelt dagen for denne tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. mars 2012 #26 Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg har ikke bilde av dagens antrekk, men kan beskrive det! Sort fleecestrømpebukse og lang, lilla genser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 4. mars 2012 #27 Del Skrevet 4. mars 2012 Her vil jeg være med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 4. mars 2012 #28 Del Skrevet 4. mars 2012 Tråd ryddet for avsporing Kosemose, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) *Snip* Endret 3. august 2012 av Pene sko... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 5. mars 2012 #30 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) ... Endret 5. mars 2012 av NerdMedSverd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. mars 2012 #31 Del Skrevet 5. mars 2012 Nerdmefsverd, jeg er forelsket i deg! Bra stil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #32 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke veldig spennende, men det duger på en mandag :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 5. mars 2012 #33 Del Skrevet 5. mars 2012 Nerdmefsverd, jeg er forelsket i deg! Bra stil. Aww. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 5. mars 2012 #34 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan jeg skylde på kald leilighet og at jeg har vært hjemme og lest i hele dag? elsker ullundertøy :D haha 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mars 2012 #35 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan jeg skylde på kald leilighet og at jeg har vært hjemme og lest i hele dag? elsker ullundertøy :D haha Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 5. mars 2012 #36 Del Skrevet 5. mars 2012 Stilig! jo takk følte meg grusomt lur da jeg gikk utenfor for å hente posten, og det kom en buss forbi! Satser på at folkene stirret av misunnelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 6. mars 2012 #37 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Det va vel en svart cardigan utenpå før i dag, men hvor den har blitt av aner jeg ikke Endret 4. mai 2012 av Pialill 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #38 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) *Snip* Endret 3. august 2012 av Pene sko... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 6. mars 2012 #39 Del Skrevet 6. mars 2012 Elsker stilen din, Pene Sko Lever opp til brukernavnet ditt her på kvinneguiden også, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #40 Del Skrevet 6. mars 2012 Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå