Gå til innhold

Menns syn på kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere menn som har søstre har et annet syn på kvinner? Vil de for eksempel ha en tendens til å være interessert i dem som mer enn bare et stykke kjøtt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere menn som har søstre har et annet syn på kvinner? Vil de for eksempel ha en tendens til å være interessert i dem som mer enn bare et stykke kjøtt?

Det tviler jeg på. Jeg har iallefall ikke merket forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om en mann som har lyst på søsteren sin? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om en mann som har lyst på søsteren sin? :klo:

Tenkte ikke på det, da :kjefte:

Tenkte mer at de kanskje lærer seg å se på jenter som mer enn sexdukker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men det var det du skrev...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Betyr det at menn som ikke har søstre ser på kvinner som et stykke kjøtt? Kvinnelogikk?

Når jeg tenker meg om; jeg har kun brødre og dama mi sier til meg at hun synes det er alldeles superdeilig når jeg behandler henne som et kjøttstykke. Ikke hele tiden da men gjerne når vi hygger oss med lite/ingen klær.

Da stemmer vel påstanden da, god kvinnelogikk eller Gorgon logikk? :klo::vetikke: :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok ikke det er så mye sannhet i den teorien TS, men jeg kan bare snakke for meg selv, jeg har ingen søster men vil ha mer enn sex fra jenter.

Skrevet

Om man ingen søstre har, og moren er veldig mannlig, kan jeg se ett poeng. Ellers ikke.

Gjest Maruwan
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg har en søster, men ser allikevel på kvinner som kjøttstykker.

• Liker 3
Gjest Marregutt
Skrevet

Hva slags feministisk rødstrømpe holdning er det? Kvinne!

AnonymBruker
Skrevet

Men det var det du skrev...

Nei, det var det ikke. Skal du leke språknazi bør du vite hva du driver med.

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Nei, det var det ikke. Skal du leke språknazi bør du vite hva du driver med.

Komma mellom "språknazi" og "bør".

• Liker 1
Skrevet

Maruwan, nå troller du fælt :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søster, men tror ikke jeg ser på kvinner annerledes av den grunn.

Det finnes "skikkelige" damer, og det finnes kjøttstykker. En klar forskjell som er synlig til alle og enhver. Min søster er en "skikkelig" dame.

Gjest Maruwan
Skrevet

Maruwan, nå troller du fælt :gjeiper:

:romeo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søster, men tror ikke jeg ser på kvinner annerledes av den grunn.

Det finnes "skikkelige" damer, og det finnes kjøttstykker. En klar forskjell som er synlig til alle og enhver. Min søster er en "skikkelig" dame.

Ikke vær så sikker på det.............

Skrevet

Har aldri tenkt på kvinner som kjøttstykker. Jeg tenker alltid på kvinner som en gruppe med intelligente og intellektuelle enkeltindivider som jeg har nytte av å ha rundt meg i tide og utide :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Godt spm, TS. Jeg forstår heller ikke hvorfor enkelte menn får sitt elendige kvinnesyn fra. Men alle menn har jo mor? Så da skulle det ikke være så vanskelig å innse at damer ikke er puledokker? Fattar lite..

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg har en søster, men ser allikevel på kvinner som kjøttstykker.

jeg har bare brødre. ser på menn som sexmaskiner. kanskje det er sånn det funker ? :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...