Gjest Reza08 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Det er en kollega av meg som til stadighet driver å ser på meg med et sleskt smil, i tillegg til at han kliner seg helt oppi meg mange ganger. Føler meg ikke bekvem med det. En gang tok han til og med på rumpa mi. Grøsser bare jeg møter ham. Tror dere han er homo? Har aldri giddet å spørre han, av forskjellige grunner.
Pene sko... Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Slesk eller homofil. I tilfelle homofil får du være litt tydelig på at du ikke spiller på det laget. Ikke gi stakkaren falske forhåpninger med å akseptere rumpedasking, osv. 2
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Hvorfor godtar du sånn oppførsel? Du sier "skjerp deg, mann! " Endret 1. mars 2012 av Mr.Omg 6
Hottrio Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Han er tydeligvis homo ja, og han har nok LITT lyst på rumpa di!! 1
Katarsis Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Det morsomme her er at dersom TS hadde vært jente, hadde kollegaen vært annmeldt for seksuell trakassering for lenge siden. 3
Parvati Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Dette tror jeg ikke er sjekking; men derimot mobbing/trakassering. Uavhengig av hans seksuelle preferanse, har han funnet en måte å plage deg skikkelig på. Jeg ville tatt det opp med nærmeste leder. Jeg tror vel nesten egentlig at han ikke er homofil, eller kanskje bare en skapis 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Han synes vel bare at du har en fin rompe. Har det skjedd noe galt egentlig?
Problembarnet Skrevet 8. mars 2012 #9 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Det er en kollega av meg som til stadighet driver å ser på meg med et sleskt smil, i tillegg til at han kliner seg helt oppi meg mange ganger. Føler meg ikke bekvem med det. En gang tok han til og med på rumpa mi. Grøsser bare jeg møter ham. Tror dere han er homo? Har aldri giddet å spørre han, av forskjellige grunner. Hei, TS. Gi oss updates om hvordan dette går videre! En arbeidstaker skal iflg. Arbeidsmiljøloven ha like sterkt vern mot sextrakassering enten det er en mann/kvinne og uansett om plageånden er mann/kvinne. Dette regner jeg med du allerede vet? Du har vel aldri gitt denne (homofile?) mannen noe som helst signal om at du ønsker disse motbydelige tilnærmelsene du har blitt utsatt for, går jeg utifra. Det du skal gjøre er å gi klar beskjed om at hvis han ikke kutter ut umiddelbart vil du ta saken videre til HR-avdeling/ledelsen i firmaet. ALLE firma/foretak skal ha klar kutyme på å ta slike saker. ALLE firma/foretak skal ha ordentlige regler på hva slags oppførsel blant kollegaer som helt klart er uakseptabel - noe denne oppførselen til kollegaen din er. Dersom de ikke har det, bryter de med Arbeidsmiljøloven. Ikke la noen få deg til å tro noe annet. Dersom du er organisert (noe jeg regner med du er), kan du også få hjelp av din organisasjon dersom HR-avd./ledelsen ikke følger opp saken. Noe de SKAL gjøre. Håper dette ordner seg. Jeg hadde aldri godtatt slik motbydelig oppførsel fra en kollega. Edit: Ser at mitt innlegg ble OT mtp. at denne er postet under 'seksualitet'. Med TS vil tydeligvis få stoppet denne oppførselen til sin homo-kollega. Og da er denne fremgangsmåten den første og beste Endret 8. mars 2012 av Problembarnet 1
Gjest Reza08 Skrevet 8. mars 2012 #10 Skrevet 8. mars 2012 Takk for mange bra innspill, det setter jeg pris på. Han kollegaen min driver fortsatt på med sin homse-stil rettet mot meg. Han holder fortsatt på med dette, irriterer meg fortsatt over det, har vært litt bedre denne uken, men det har vært sånne relativt "stillere" perioder tidligere. Om kort tid er han helt sikkert tilbake, i samme trend han pleier. Rumpa mi har han heller ikke klart å holde seg unna, han måtte beføle den flere ganger. Han tar ikke noe hint heller, virker som om han er for dust til det. Hvis det fortsetter slik, må jeg vel ty til andre metoder, for å få en slutt på det. Mer kommer....
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 Kan du ikke bare spør han om han legger an på deg? Evnt. si klart og tydelig at du ikke er interessert. Hvorfor gjøre ting så vanskelig for seg selv. 2
Gjest Reza08 Skrevet 8. mars 2012 #12 Skrevet 8. mars 2012 Sant det, men tror du han vil ta det på den måten da? Hans reaksjon når jeg spør kan jo være noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #13 Skrevet 9. mars 2012 Kan du ikke bare la ham få rumpa di en gang da? Kanskje du liker det også... Jeg hadde tatt'n med inn på herretoalettet i lunsjen eller noe og prøvd ut denne mannen!
Gjest Reza08 Skrevet 9. mars 2012 #14 Skrevet 9. mars 2012 Kan du ikke bare la ham få rumpa di en gang da? Kanskje du liker det også... Jeg hadde tatt'n med inn på herretoalettet i lunsjen eller noe og prøvd ut denne mannen! Som du kanskje har skjønt, så er ikke jeg homofil. Blir ikke med sånne menn inn på dassen for å tilfredsstille han.
Gjest O___o Skrevet 9. mars 2012 #15 Skrevet 9. mars 2012 Symptomer på homofili: De har lilla og gule prikker De har hentesveis Og alle har størrelse 43 i sko Dermed basta (= 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #16 Skrevet 19. mars 2012 Symptomer på homofili: De har lilla og gule prikker De har hentesveis Og alle har størrelse 43 i sko Dermed basta (= 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå