DjSammy Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Hei! Jeg har søkt rundt i en evighet, men tenkte også å søke litt hjelp her. Jeg skal til København med noen venninner, og vi er alle 19år. Så jeg lurer på om noen har utesteder/nattklubber å anbefale? Jeg ser også at mange av klubbene har 20/21 års grense. Vet noen hvor nøye de er det dersom vi kler oss fint/voksent og oppfører oss bra? Takk for svar :-)
Xmir Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Hei. Jeg var på guttetur i København i september. De beste stedene vi var innom var francis pony(greit sted å starte kvelden på) og nouvel(her endte vi faktisk 2 ganger). Siden jeg selv er 24, så aner jeg ikke hvaslags aldersgrense de evt fører, men jeg har nå inntrykk at de ikke bryr seg så lenge du oppfører deg. Skal dere ut og spise så kan jeg forøvrig anbefale madklubben i store kongensgade.
Gjest Elissima Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har bare vært på noen puber i København, men er hvertfall en del uteliv nede ved Nyhavn.
Gjest Badabing Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Jeg går nok helst på rockebarer som Isola, The Moose osv. Men har også alltid hatt det veldig gøy på Vega. Vet dessverre ikke aldersgrense der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå