AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Sitter og surfer, koser med meg selv, og ser på noen erotiske filmer. Plutselig kommer jeg over et heftig amatørklipp, og ser at det faktisk er kjæresten min, sammen med sin ex. Hvordan ville du reagert? Hadde du sett ferdig klippet? Hva om det var mamma/pappa/bror/søster/venninne/lærer/morfar etc? Hvordan ville du reagert?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Stoppet å kose med meg selv og surfet videre på KG! 2
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Stoppet å kose med meg selv og surfet videre på KG! Samma her
Katarsis Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 kjæresten min, sammen med sin ex. "Hahahaha, dette må jeg erte henne med" venninne/lærer "Ooooooh~~" mamma/pappa/bror/søster/morfar NEI NEI NEI MILDE SATAN FÅ DET VEKK FÅ DET VEKK
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Hvis det var kjæresten, ville jeg sett om det var noe å lære, om jeg fikk noen ideer til nye måter å stimulere henne på. Hvis det var lærer eller venninne, ville jeg fått noen deilige runkemotiv. Hvis det var en nær slektning, ville jeg sett med mer nøktern interesse. Uansett ville det gjort meg mer kåt enn om det var ukjente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå