Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har hatt bronkitt og lungebetennelser før, og det som har vært hovedsymptomene mine da har vært hoste. Mye hoste. Det har jeg ikke nå. Men, jeg har en merkelig feber (lav, ingen febersymptomer, men jeg silsvetter ved hver minste anstrengelse), noe smerter i lungene (kan komme av at jeg har sittet mye sammmensunktet de siste dagene, jeg har scoliose, så jeg blir veldig lut om jeg er sliten), pulsen går opp bare jeg beveger meg bittelitt og er trøtt så det rekker. Hadde det ikke vært for at jeg ikke hoster i det hele tatt, så hadde jeg trodd det var bronkitt. Nå, tror jeg egentlig mest det er intenst stress, og noe mørbankede muskler. Men, spørsmålet er, kan en ha bronkitt uten hoste?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Det kan ikke være en slags atypisk lungebetennelse som ikke skyldes mycoplasma? Jeg har vært dårlig siden lenge før jul og begynner å komme meg først nå. I følge flere leger jeg har snakket med, har det vært veldig mange pasienter med lignende symptomer i vinter, men de finner ikke ut hva det skyldes...
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Festlig... Jeg har hatt slike runder før når jeg har vært ekstremt stresset (noe jeg har vært den siste uken, og trolig kommer til å forbli en uke til), så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. På en måte kjennes det mer ut som om kroppen går i fullgir for å forsvare seg mot en fare den ikke forstår at det ikke er mulig å forsvare seg mot fysisk, men svetten er litt atypisk for kun å være stress. Kommer sannsynligvis til å se det an til mandag, og så be om time om det ikke er blir bra. Skal reise bort om under 3 uker, og jeg er litt redd det kan gå i vasken her. Fankens legeangst! Hadde det ikke vært for den hadde jeg sannsynligvis visst hva dette var for flere dager siden.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Så, mindre muskelsmerter, men mer hjertebank. Svetter fortsatt som en gris. Minimalt med feber. Sliten, har følelsen av en kroppen "vibrerer", og har jevnt over følelsen av at noen står med en kniv mot halsen på meg (og nei, jeg har ingen mulighet til å stoppe dette stresset pr dags dato). Er det noen måte jeg kan finne ut om dette er stress eller en infeksjon på egenhånd? Jeg har så utrolig lite lyst til å gå til legen å få beskjed om at jeg er frisk.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Slim i halsen i tillegg. That's it, er dette stress så er jaggu meg kroppen min nådd et nytt nivå på psykosomatisk drit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå