jerod Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Hei Jeg og kjæresten min skal ha oss en kjærestetur for første gang på 4 år! Så det er virkelig på tide. Vi skal kun være borte i ca en uke, da vi har barn som skal være hjemme. Noen tips? edit: vi reiser foressten i slutten av mai Endret 1. mars 2012 av jerod
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Finnes det en blanding ? Italia, Spania (type Barcelona)?
Frøya90 Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Rhodos i Hellas er helt perfekt etter min mening. Varmt og godt, fine strender, koselig byliv, sommerfugl-land og muligheter til å leie bil og kjøre rundt - mye å oppleve Skal der i sommer med kjæresten Endret 1. mars 2012 av Frøya90
Sails Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 (endret) ^ Og en masse harry ungdommer som skal feste. Hva med en tur til rivieraen? Dere kan jo f.eks ta noen dager i Paris, for så å dra videre til Nice. Endret 1. mars 2012 av Sails 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Juan Les Pins i Syd-Frankrike er fint, du kan fly til Nice og reise derfra. Fine strender, bra shopping, masse restauranter og endel utesteder.
Gjest Marregutt Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Øyene utenfor Split i Kroatia. Hvar og de øyene rundt der. God mat, masse spennende arkitektur og tradisjonelle resteuranter, flotte strender og masse butikker man kan kjøpe mye artige ting i. Om jeg ikke husker feil pleier det å være noen sporadiske markeder der og:)
jerod Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2012 Tusen takk for masse tips :D Alt høres jo herlig ut! Skal se litt rundt, så får vi se hva vi bestemmer oss for :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå