Gå til innhold

godlukt i huset...tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg setter en skål kokende vann blandet med en god dæsj grønnsåpe under sofaen. Funker bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som synes at grønnsåpe ikke lukter noe godt? Jeg synes ikke nyvaska hus lukter godt jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flaska med furunålsgrønnsåpe lukter himmelsk syns jeg men det er smak og behag. Kan ikke bruke det så ofte fordi jeg har jo ikke ubehandla tregulv. Den legger igjen en hinne på vanlig parkett og laminat. Må liksom ha et vaskemiddel med litt lukt..finnes sikkert gulvvaskemidler uten lukt men da hadde det ikke vært noe gøy å vaske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en husparfyme som heter Clean Fresh Laundry, bruker ofte en liten dusj på soverom, bad og i lintøyskapet med denne. Ellers tar jeg ofte en liten dusj med ulike rengjøringsmidler i sluket på bad og kjøkken.

Ellers har Yankee Candle en duft som heter Clean Cotton- lukter som nyvasket sengetør- en av mine favorittdufter. Men helt enig, man skal ikke overdrive, jeg har gjerne et duftlys på gjestetoalett eller i inngangsparti, men på kjøkken og stue lukter det vel best med maten som står i ovnen eller nytrykket kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...