Gå til innhold

Trendy å hate andre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at folk synes det er kult å rakke ned på bestemte kjendiser, bare fordi andre gjør det? Overalt på Internett kan man lese at folk ønsker å drepe Justin Bieber, at verden ville vært bedre uten ham, at han ser ut som en jente osv. Og hvorfor? Fordi han lager en type musikk haterne ikke liker, og fordi han (i følge haterne) er homofil. Er det bare jeg som synes denne tendensen er fryktelig kvalmende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med de spiser for mye e-stoffer og har ødelagt intelligensen sin.

Skrevet

Dette er nok mest "hipt" blant tenåringene. Vet ikke om noen på over 20 som så innbitt hater popstjerner. Det blir for dumt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med de spiser for mye e-stoffer og har ødelagt intelligensen sin.

Så det er der hjertet sitter? Aha. Og e-stoffer er det som ødelegger følelsene? Jeg skjønner.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det der med justin bieber ser jeg for meg at er et fjortisfenomen. Broren min og kusina mi er i ungddomsskolen. Hun elsker bieber, han er ikke så fan. Jeg ser at de hele tiden er involvert i "krangler" om temaet. Du kan også se at det faktisk er flere leserinnlegg om det skrevet på adressa.no.

Men det var sånn når jeg gikk på ungdomsskolen også, bare ikke på internett. Jentene elsket spice girls (eller backstreet boys o.l.), guttene og noen jenter hatet det. Og de var flinke til å fortelle det. Det var ofte krangler om det osv. Det er også nå slik at det er lettere å få tak på bilder, sende de rundt osv. Men vi hadde bilder på den tiden også, og de ble også brukt til å gjøre narr av kjendiser. Husker blant annet at guttene på skolen hadde kjøpt masse sånne "spice girls-bilder" og lagde spice girls-bål i skolegården. Da ble det stor oppstandelse.

Når man blir litt eldre så har man kanskje ikke idoler på en like intens måte eller hva jeg skal si. Og man begynner å forstå at mennesker har forskjellige smak når det kommer til musik, film o.l. Jeg var flink til å gjøre narr av backstreet boys og deres fan når jeg var fjortis jeg også. Nå bare ignorerer jeg det jeg ser på som dårlig musikk. Selv om jeg fortsatt har mine tanker om folk med (ifølge meg selv) dårlig musikksmak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

77278403---spice_girls.jpg

Posh Spice <3 :rodmer:

Skrevet

Akkurat det der med justin bieber ser jeg for meg at er et fjortisfenomen. Broren min og kusina mi er i ungddomsskolen. Hun elsker bieber, han er ikke så fan. Jeg ser at de hele tiden er involvert i "krangler" om temaet. Du kan også se at det faktisk er flere leserinnlegg om det skrevet på adressa.no.

Men det var sånn når jeg gikk på ungdomsskolen også, bare ikke på internett. Jentene elsket spice girls (eller backstreet boys o.l.), guttene og noen jenter hatet det. Og de var flinke til å fortelle det. Det var ofte krangler om det osv. Det er også nå slik at det er lettere å få tak på bilder, sende de rundt osv. Men vi hadde bilder på den tiden også, og de ble også brukt til å gjøre narr av kjendiser. Husker blant annet at guttene på skolen hadde kjøpt masse sånne "spice girls-bilder" og lagde spice girls-bål i skolegården. Da ble det stor oppstandelse.

Når man blir litt eldre så har man kanskje ikke idoler på en like intens måte eller hva jeg skal si. Og man begynner å forstå at mennesker har forskjellige smak når det kommer til musik, film o.l. Jeg var flink til å gjøre narr av backstreet boys og deres fan når jeg var fjortis jeg også. Nå bare ignorerer jeg det jeg ser på som dårlig musikk. Selv om jeg fortsatt har mine tanker om folk med (ifølge meg selv) dårlig musikksmak.

Veldig sant det der. Som spesielt tenåring føler man alt veldig sterkt, og et band man liker er ikke bare "god musikk", de er superhelter og helt fantastiske og så kjekke at man nesten dør, alt på en gang :gjeiper: Og nåde dem som sier noe annet!

Mens som voksen blir det der veldig dempet. Jeg er veldig glad i musikk og kan være litt sær og kresen i smaken, men ingen av artistene eller bandene jeg liker er "guder" i mine øyne - det er rett og slett bare bra musikk. Om noen mener noe annet så javel, smaken er som baken. Ingenting å hisse seg opp over.

Haha, husker da Spice Girls, Backstreet Boys og Aaron Carter var det kuleste av det kule. Oh my :gjeiper:

Gjest Hard Ride
Skrevet

Jeg er møkklei Bieber kommentarer. Musikken hans er ikke min kopp med te, men han er jo åpenbart en talentfull ung gutt som har hatt stor suksess og tjent drøssevis med penger, så noe må han vel gjøre riktig? Det er nok mye misunnelse ute og går (føles litt rart å "beskytte" bieber, men det er enda teitere å hate ham bare fordi alle de andre kule kidsa gjør det)

• Liker 1
Skrevet

mens jeg begynner å bli drittlei av å høre om hva fansen til Justin Bieber holder på med. Norske ungjenter som holder Justin Bieber-marsj for å få han til Norge, og i dag prøver de visst å sette en verdensrekord i et eller annet?

• Liker 1
Skrevet

mens jeg begynner å bli drittlei av å høre om hva fansen til Justin Bieber holder på med. Norske ungjenter som holder Justin Bieber-marsj for å få han til Norge, og i dag prøver de visst å sette en verdensrekord i et eller annet?

Hvordan kan du bli dritlei sånt, det er jo bare herlig komisk og god underholdning! :fnise:

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Hatere skal hate

GRATULERER MED DAGEN JUSTIN BIEBER

Endret av NerdMedSverd
AnonymBruker
Skrevet

Men dette er i det minste personer som bruker tid på noe de liker. Å skrive utallige vitser om, redigere bilder av og ha lange samtaler om noe man ikke liker er jo bare dumt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok mest "hipt" blant tenåringene. Vet ikke om noen på over 20 som så innbitt hater popstjerner. Det blir for dumt.

Man skulle tro det, men jeg ser stadig voksne mennesker som rakker ned på Justin Bieber også.

Skrevet

Man skulle tro det, men jeg ser stadig voksne mennesker som rakker ned på Justin Bieber også.

Rakke ned på som å flire litt av, eller som å oppføre seg som om man "hater" ham?

Gjest SummerJudith
Skrevet

tror det bare er det at mange bruker ordet hate istedenfor å ikke like, hate høres mye sterkere ut men at man egentlig ikke hater :P

Gjest Apophis
Skrevet

Syns også det er tåpelig med dette hatet av folk uten annen grunn enn "eg liker ikkje musikken deres" og det er hårreisende å lese hva enkelte får seg til å skrive på internett, kun fordi de er "anonyme". Kan jo bruke Rebecca Black og den sangen hennes (Friday) som eksempel; ho fikk jo drapstrusler og heile pakka pga at sangen var såååå fæl og stygg og teit. Og noe av det kom fra voksne mennesker. Hallo liksom, jenta var 13-14 år gammel!! Og den sangen var liksom grusom, mens sanger fra rappere som synger om sex, dop, vold, dreping, etc, DET er fantastisk bra og det er verdt å høre på. Eg lurer alvorlig talt på hva f**n som feiler folk. :kjefte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...