Inger88 Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 Jeg får besøk av familien(foreldre og brødre) på tirsdag. Men jeg har ikke så god råd, så tenkte å lage noe som ikke koster alt for mye, men som gjerne er litt sunt. Lillebroren min er ganske kresen. Er det noen som vet om noe god, billig mat som ikke inneholder ingredienser en kresen gutt ikke vill like?
Labello Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Masse billig kyllingkjøttdeig å få tak i, stek det,kjøp litt ris og noen poser med gryterettblanding, og lag gryterett? Kan også steke noen baguetter fra firstprice, så kan bror din kan spise det, om han ikke vil ha gryteretten
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Løksuppe er omtrent det billigste du kan lagge her i verden, og det smaker fantastisk! Om kresne småunger spiser det, derimot...
Gjest Spinell Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 En stor gryte med kjøtt-/grønnsaksuppe, servert med hvitløksbrød eller godt grovt brød til. Eller pølsegrateng med makaroni, grønnsaker og kjøttpølser? Jeg lager dette ved å koke makaronien lett, og helle den i en ildfast form. Deretter legger jeg grønnsaksblanding over (hvis du bruker en med broccoli og blomkål bør den være opptint - ellers tar det lang tid). Over dette igjen legger jeg pølsebiter. På toppen heller jeg en tykk hvit saus, og sørger for at det får blande seg godt med det andre (hender man må hjelpe til litt der). Til slutt strør jeg ost på toppen og lar det gratinere 20-30 min i stekeovnen.
Grønt blad Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Hjemmelaget gryterett med salat og grove rundstykker til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå