Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter så veldig med tørre hæler. Kan sikkert bruke slik skrubb og smøre hver dag uten at dette hjelper.

Er det noen av dere som har noe "stalltips"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan prøve Scholl (eller noe?) sin produkt mot tørre hæler. Samboeren min bruker det og det funker veldig godt. Hun smører bare et godt lag på føttene og innen noen dager har de blitt gode og myke. I tillegg har hun begynt å skrubbe med en sånn stein litt oftere for å fjerne døde hudceller og sånt og det funker også bra.

Men det er viktig å gjøre dette regelmessig for ellers blir det fort tørt igjen.

Jeg har også hørt mye bra om en produkt som heter Babyfeet eller noe, et eller annet fra japan. Har også sett det i butikkene men husker ikke hvor.

Lykke til:)

Edit: Baby Foot Fant det!:)

Endret av marielle171
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, da får jeg prøve Baby Foot. Har prøvd Sholl og synes ikke jeg får noe effekt. Føler jeg har like sprekte hæler uansett, og det er jo ikke veldig pent :(

Skrevet

putt beina i varmt men ikke glovarmt vann.Tilsett skånsom såpe/shampo. Sitt til huden er blitt god og myk.Så filer du vekk død og tørr hud. Klapptørk deg og bruk matolje (solsikke,raps,olivenolje) som du heller litt av i en brødpose.Stikk hvert enkelt bein i posen og pass på at du har nok olje i posen.Tre på deg ullsokker og sitt i ro -20-30 min, du må være varm på beina.

Etterpå tørker du forsiktig med et håndkle. Smør inn beina så med fotkrem.

Du må smøre hver dag i en uke eller mer .Så gjentar du prosessen 1 gang pr uke etterhvert

AnonymBruker
Skrevet

Baby foot-

Bare vær forsiktig med jogging, lange turer, høye hæler osv i den perioden du skal "flasse". Jeg gikk lange turer om kvelden, og fikk noen skikkelige gnagesår :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes CND Cucumber heel therapy er helt super

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...