jeg skal ha barn Skrevet 1. mars 2012 #1 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Hei folkens Takk for de positive svaran jeg fikk i går. Jeg tok en ny test tildig i morges, og var resultatene meget skuffende. Jeg hadde forventet en tydelig rød farge men det var enda svakere enn i går.Er det noe feil med tester.. her er bildan.... tester tok jeg i kjelleren, vil ikke han skal vite det.. Jeg var såååååå glad i går.....men i dag var det en sikkelig nedtur jeg skal prøve med en clearblue i morgen, apoteket var stengt i går så jeg må kjøpe en i dag.....håper på + Endret 1. mars 2012 av jeg skal ha barn
*Frida* Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Den testen der er positiv, akkurat som testen du tok i går. Eg forstår godt at du er bekymra, men det er altså ingen tvil om at du er gravid! (Det er berre nokre prøverørsmedisiner som kan gi feil positive g-testar, og det har du vel ikkje tatt?) Mine positive testar har aldri vore like knallraude/rosa som den kontroll-streken. (Om du samanliknar g-testen med el-test, for sånn er det ikkje. På g-test er strek = positiv test, medan el-testen må vere like sterk som kontrollstreken for at den er positiv) Kryssar fingrane for spira di!
jeg skal ha barn Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2012 Den testen der er positiv, akkurat som testen du tok i går. Eg forstår godt at du er bekymra, men det er altså ingen tvil om at du er gravid! (Det er berre nokre prøverørsmedisiner som kan gi feil positive g-testar, og det har du vel ikkje tatt?) Mine positive testar har aldri vore like knallraude/rosa som den kontroll-streken. (Om du samanliknar g-testen med el-test, for sånn er det ikkje. På g-test er strek = positiv test, medan el-testen må vere like sterk som kontrollstreken for at den er positiv) Kryssar fingrane for spira di! Åhhhhhhhhhh Tusen hjertelig takk.... det er mirakel hadde aldri tenkt at det skal gå uten pergo eller hormoner, jeg og mannen palnla IVF i india til sommer....... Dette blir herlig........ Jeg tar en CB i morgen eller på lørdag ..... Men en ting til er det vanlig å ha menssmerter nå i disse dager......er redd for at mensen skal dukke opp, har hatt en tidlig SA for 3 år siden.
Gjest Elyssa Skrevet 1. mars 2012 #4 Skrevet 1. mars 2012 Hehe, jeg skjønner ikke helt hva du snakker om? Denne testen har jo en sterk strek!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Kjøp en digitaltest, der får du helt klart svar. Jeg mener testen er positiv, men forstår at det kan være vanskelig å tro helt på det
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 absolutt positive tester Grunnen til at du får litt forskjell i styrken er nok mer hvor mye du har drukket/hvor konsentrert urinen er Gratulerer du, er nok absolutt gravid ...og ja, det er vanlig å kjenne på at det føles som om mensen kommer
jeg skal ha barn Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2012 absolutt positive tester Grunnen til at du får litt forskjell i styrken er nok mer hvor mye du har drukket/hvor konsentrert urinen er Gratulerer du, er nok absolutt gravid ...og ja, det er vanlig å kjenne på at det føles som om mensen kommer Takk takk jeg har skjekket på terminkalkulator det viste at jeg er 5 uker og 5 dager på vei....vet ikke om det stemmer da.....jeg skal ta en CB....test da kan jeg juble ordentlig
jeg skal ha barn Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2012 Kjøp en digitaltest, der får du helt klart svar. Jeg mener testen er positiv, men forstår at det kan være vanskelig å tro helt på det Takk skal gjør det i morgen
jeg skal ha barn Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2012 Hehe, jeg skjønner ikke helt hva du snakker om? Denne testen har jo en sterk strek! jeg ser selv bare en sterk strek men det er også en svak rosa som er kanskje ikke så tidelig på bildet....det var derfor jeg tvilte på om det var positivt svar.
Gjest PinkLeaf Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Jeg ser også strek på testen! ;-) Jeg tror heller ikke at den mååå være like sterk som teststreken. Spent på cb-testen, jeg nå.. Rart hvor nysgjerrig man kan bli OT, men kan jeg spørre hvor du kjøpte testene? :-)
jeg skal ha barn Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2012 Jeg ser også strek på testen! ;-) Jeg tror heller ikke at den mååå være like sterk som teststreken. Spent på cb-testen, jeg nå.. Rart hvor nysgjerrig man kan bli OT, men kan jeg spørre hvor du kjøpte testene? :-) Billige tester....ja CB test må taes garantert. Jeg har ikke tatt det seriøs enda, førrige gang blødde jeg mye etter forsinket mens og jeg tok en tilfeldig test som viste at jeg var garvid og hadde SA.
*Frida* Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Jeg tar en CB i morgen eller på lørdag ..... Men en ting til er det vanlig å ha menssmerter nå i disse dager......er redd for at mensen skal dukke opp, har hatt en tidlig SA for 3 år siden. Har du tatt ny test i dag? Understreker på ny at ein graviditetstest ikkje treng ha like sterk strek som kontroll-testen! To synlige, farga streker = positiv test! Og ja, menssmerter er vanlig. Gjennom heile graviditeten, men mest i dei første vekene. Livmora har begynt å jobbe for å ta vare på ein liten celleklump som skal vokse og ha næring. Så lenge du ikkje har direkte smerter, er alt bra!
Orchideae Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Helt klart positiv test! Om noen uke kan du ta en test og den vil bli kjempesterk! Her kan jeg dippe testen i do når som helst på døgnet nå.
Gjest Elyssa Skrevet 2. mars 2012 #15 Skrevet 2. mars 2012 Bare sånn så du vet det, strek er strek. Den skal ikke nødvendigvis være like sterk som den andre
jeg skal ha barn Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 2. mars 2012 Har du tatt ny test i dag? Understreker på ny at ein graviditetstest ikkje treng ha like sterk strek som kontroll-testen! To synlige, farga streker = positiv test! Og ja, menssmerter er vanlig. Gjennom heile graviditeten, men mest i dei første vekene. Livmora har begynt å jobbe for å ta vare på ein liten celleklump som skal vokse og ha næring. Så lenge du ikkje har direkte smerter, er alt bra! Ja Frida Jeg er Gravid lykketil alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå