Gå til innhold

Trinny & Susannah - bruk riktig BH!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom over disse filmsnuttene på youtube. Trinny og Susannah hjelpe det britiske folket med å bruke riktig BH. Ganske morsom og litt rørende. Verdt å se!

Del 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å se gjennom alle, men tror jeg har sett noe av det før. Sånne programmer er litt artige mtp. hvor stor forskjell feil og riktig BH kan gjøre på et sett pupper.

Selv fikk jeg en liten "aha"-opplevelse da jeg var innom Change og fikk veiledning av en selger der. Endelig skjønner jeg hvorfor mange BH-er ikke passer meg! Jeg har alltid brukt 70A/B, men fikk vite at jeg egentlig skal ha 65C. Dessuten passer jeg best til balconette-BHer ettersom jeg er relativt bred over skuldrene, og vanlige BHer blir dermed for smale for meg, og jeg får rare pupper som er alt for sentrerte.

Skrevet

jeg kjøper meg 85 DD-E på lindex. de sitter jo bra de.... men ifølge change sin kalkulator skal jeg ha 80 I ... det får man ikke tak i på lindex og andre kjedebutikker. tar meg ikke råd til å betale flere hundrelapper for en bh....

skal slanke meg 20 kg. kanskje jeg kan komme ned i c-cup da :D

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke å se gjennom alle, men tror jeg har sett noe av det før. Sånne programmer er litt artige mtp. hvor stor forskjell feil og riktig BH kan gjøre på et sett pupper.

Selv fikk jeg en liten "aha"-opplevelse da jeg var innom Change og fikk veiledning av en selger der. Endelig skjønner jeg hvorfor mange BH-er ikke passer meg! Jeg har alltid brukt 70A/B, men fikk vite at jeg egentlig skal ha 65C. Dessuten passer jeg best til balconette-BHer ettersom jeg er relativt bred over skuldrene, og vanlige BHer blir dermed for smale for meg, og jeg får rare pupper som er alt for sentrerte.

Hva er balconette-BH?

Skrevet

Er et par tråder om disse nå. Snikrelame for programmet deres fra Norge?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt en nyfrelst T&S person. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

uff jeg sliter med å finn 80 D :s 85 er for stort og 75 er for stramt.

skal spandere meg en tur i en skikkelig bh butikk snart =)

Skrevet

Snikreklame?

Jeg er sikker på at 90 % av norges kvinnelige befolkning har MYE å lære av disse to dyktige damene! :)

Skrevet

Snikreklame?

Jeg er sikker på at 90 % av norges kvinnelige befolkning har MYE å lære av disse to dyktige damene! :)

Helt enig!

Dessuten er jeg sikker på at 75 % av norges kvinnelige befolkning bruker feil bh-størrelse og da er det i allefall på sin plass med litt folkeopplysning. Det er stor forskjell på å bh som passer og en som ikke gjør det både når det gjelder komfort og ikke minst hvordan klærne passer!

• Liker 1
Skrevet

Nå måtte jeg se gjennom alle! :P

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser at det er Trinny og Susannah som anbefaler det, får jeg nesten lyst til å bruke feil BH på trass. Irriterende kvinnemennesker.

Skrevet

Finnes det noe som er motsatt av balconette? Lærte jo nu at det skal jeg ikke ha :-)

Skrevet

Finnes det noe som er motsatt av balconette? Lærte jo nu at det skal jeg ikke ha :-)

De aller fleste vanlige spile-BHer og push up-BHer har mye mer sentrerte skåler. Tror ikke det blir noe problem altså, for jeg sliter med å finne BHer som er brede nok for meg.

Gjest gjest
Skrevet

På Forbrukerinspektørene på NRK 1 på onsdag (7.3.) skal de ha riktig tilpassing av BH-er som tema :-)

• Liker 1
Skrevet

jeg kjøper meg 85 DD-E på lindex. de sitter jo bra de.... men ifølge change sin kalkulator skal jeg ha 80 I ... det får man ikke tak i på lindex og andre kjedebutikker. tar meg ikke råd til å betale flere hundrelapper for en bh....

skal slanke meg 20 kg. kanskje jeg kan komme ned i c-cup da :D

Eller finne deg en rimelig her: http://www.brastop.com/default.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...