AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Kom over disse filmsnuttene på youtube. Trinny og Susannah hjelpe det britiske folket med å bruke riktig BH. Ganske morsom og litt rørende. Verdt å se! Del 1.
Vulpes Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Orker ikke å se gjennom alle, men tror jeg har sett noe av det før. Sånne programmer er litt artige mtp. hvor stor forskjell feil og riktig BH kan gjøre på et sett pupper. Selv fikk jeg en liten "aha"-opplevelse da jeg var innom Change og fikk veiledning av en selger der. Endelig skjønner jeg hvorfor mange BH-er ikke passer meg! Jeg har alltid brukt 70A/B, men fikk vite at jeg egentlig skal ha 65C. Dessuten passer jeg best til balconette-BHer ettersom jeg er relativt bred over skuldrene, og vanlige BHer blir dermed for smale for meg, og jeg får rare pupper som er alt for sentrerte.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 jeg kjøper meg 85 DD-E på lindex. de sitter jo bra de.... men ifølge change sin kalkulator skal jeg ha 80 I ... det får man ikke tak i på lindex og andre kjedebutikker. tar meg ikke råd til å betale flere hundrelapper for en bh.... skal slanke meg 20 kg. kanskje jeg kan komme ned i c-cup da :D 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Orker ikke å se gjennom alle, men tror jeg har sett noe av det før. Sånne programmer er litt artige mtp. hvor stor forskjell feil og riktig BH kan gjøre på et sett pupper. Selv fikk jeg en liten "aha"-opplevelse da jeg var innom Change og fikk veiledning av en selger der. Endelig skjønner jeg hvorfor mange BH-er ikke passer meg! Jeg har alltid brukt 70A/B, men fikk vite at jeg egentlig skal ha 65C. Dessuten passer jeg best til balconette-BHer ettersom jeg er relativt bred over skuldrene, og vanlige BHer blir dermed for smale for meg, og jeg får rare pupper som er alt for sentrerte. Hva er balconette-BH?
Vulpes Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Hva er balconette-BH? BHer som er lave og brede i snittet, og med stroppene langt ute på siden. Eksempler: http://www.lingerie-confidant.com/images/www.lingerie-confidant.com_balconette.jpg http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-600/balconette-bh-40066-f6702.jpg http://www.lingerieweblog.com/images/balconette_bra.jpg
hulaboer Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Er et par tråder om disse nå. Snikrelame for programmet deres fra Norge? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 uff jeg sliter med å finn 80 D :s 85 er for stort og 75 er for stramt. skal spandere meg en tur i en skikkelig bh butikk snart =)
Eliine Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Snikreklame? Jeg er sikker på at 90 % av norges kvinnelige befolkning har MYE å lære av disse to dyktige damene!
Suzy Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Snikreklame? Jeg er sikker på at 90 % av norges kvinnelige befolkning har MYE å lære av disse to dyktige damene! Helt enig! Dessuten er jeg sikker på at 75 % av norges kvinnelige befolkning bruker feil bh-størrelse og da er det i allefall på sin plass med litt folkeopplysning. Det er stor forskjell på å bh som passer og en som ikke gjør det både når det gjelder komfort og ikke minst hvordan klærne passer! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Når jeg ser at det er Trinny og Susannah som anbefaler det, får jeg nesten lyst til å bruke feil BH på trass. Irriterende kvinnemennesker.
lell Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Finnes det noe som er motsatt av balconette? Lærte jo nu at det skal jeg ikke ha :-)
Vulpes Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Finnes det noe som er motsatt av balconette? Lærte jo nu at det skal jeg ikke ha :-) De aller fleste vanlige spile-BHer og push up-BHer har mye mer sentrerte skåler. Tror ikke det blir noe problem altså, for jeg sliter med å finne BHer som er brede nok for meg.
Gjest gjest Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 På Forbrukerinspektørene på NRK 1 på onsdag (7.3.) skal de ha riktig tilpassing av BH-er som tema :-) 1
scara Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 jeg kjøper meg 85 DD-E på lindex. de sitter jo bra de.... men ifølge change sin kalkulator skal jeg ha 80 I ... det får man ikke tak i på lindex og andre kjedebutikker. tar meg ikke råd til å betale flere hundrelapper for en bh.... skal slanke meg 20 kg. kanskje jeg kan komme ned i c-cup da :D Eller finne deg en rimelig her: http://www.brastop.com/default.aspx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå