Gå til innhold

bruker han meg?

Gjest Jente anonym 18

Fremhevede innlegg

Gjest Jente anonym 18
Skrevet

jeg og kjæresten har nettopp blitt sammen men vi "holdt på" en stund før vi offisielt ble et par. i begynnelsen var han så utrolig søt og omtenksom, sendte søte meldinger, ville være med meg ofte, likte og bare ligge ved siden av meg og bare kose. etter at vi ble sammen så har vi gått fra at han sender meldinger til meg hver dag til at han ikke sender melding til meg på en uke. Snakker nesten ikke sammen hvis ikke jeg tar kontakt, og når vi er sammen så er det eneste han vil er og ha sex. Problemet mitt er da at jeg føler han bare vil være med meg for han vett at jeg vil ligge med han :S føler han bruker meg for sex :tristbla: lurer på om noen har noen tips til om hvordan jeg kan snakke med han om dette? finne ut om han faktisk har følelser for meg slik han sier. (sier det ofte men handlingene han sier noe annet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må snakke med ham.

Hvis han ikke tar deg på alvor, og bare fortsetter slik han har begynt likevel, tyder det kanskje på at det er noe i det du mistenker. Men det kan hende han også slapper mer av nå, fordi han vet at dere er et par, han vet hvor han har deg.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

er han aldri interessert i å finne på ting med deg utenfor hjemmet heller? kino, kafè, være sammen med andre venner og liknene?

om han ikke er det, i tilllegg til sånn du beskriver han, så kan det høres litt tvilsomt ut synes jeg... men du får ikke noen svar så lenge du ikke spør han ;)

Endret av NozMonster
Gjest Jente anonym 18
Skrevet

vet at jeg må snakke med han men vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. vi finner av og til på noe med venner og går på kino og sånt men da er det som oftest jeg som foreslår det.

Skrevet

Synes det blir for dumt at jenter har en utrolig lav terskel for å beskylde menn for å bruke og utnytte dem.

Spesielt hvis man har sex og han ikke føler for å gå inn i et seriøst forhold umiddelbart. Da er han automatisk en idiot og en drittsekk.

Og når dere faktisk ER kjærester, som i ditt tilfelle, så er det ikke bra nok det heller, og han er fortsatt en drittsekk som bare vil ha sex.

Så lenge du frivillig legger deg ned og sprer beina, så er du med på leken like mye som ham, og har ingen rett til å slenge dritt etterpå.

Dersom du mener at sex uten unntak SKAL føre til et langvarig og seriøst forhold, så er det faktisk ditt eget ansvar å avklare dette på forhånd, det vil si FØR man har sex. Da må du jo fortelle ham klart og tydelig at det ikke er aktuelt med uforpliktende sex, og at da må han i så fall binde seg til noe mer.

Om du har sex med fyren uten at dere tydelig har avklart dette på forhånd, så har du deg selv å takke. Du har ingen rett til å kreve noe mer, og han har ingen plikter. Selv om han bare kler på seg og stikker av så fort han har tømt srg, så har han fortsatt ikke brukt deg eller gjort noe galt, med mindre han brutalt har voldtatt deg.

Dette gjelder faktisk ALLE dere som sutrer og klager fordi dere er blitt "utnyttet". Kanskje dere burde vente med sex til dere er gift.

Skrevet

Synes det blir for dumt at jenter har en utrolig lav terskel for å beskylde menn for å bruke og utnytte dem.

Spesielt hvis man har sex og han ikke føler for å gå inn i et seriøst forhold umiddelbart. Da er han automatisk en idiot og en drittsekk.

Og når dere faktisk ER kjærester, som i ditt tilfelle, så er det ikke bra nok det heller, og han er fortsatt en drittsekk som bare vil ha sex.

Så lenge du frivillig legger deg ned og sprer beina, så er du med på leken like mye som ham, og har ingen rett til å slenge dritt etterpå.

Dersom du mener at sex uten unntak SKAL føre til et langvarig og seriøst forhold, så er det faktisk ditt eget ansvar å avklare dette på forhånd, det vil si FØR man har sex. Da må du jo fortelle ham klart og tydelig at det ikke er aktuelt med uforpliktende sex, og at da må han i så fall binde seg til noe mer.

Om du har sex med fyren uten at dere tydelig har avklart dette på forhånd, så har du deg selv å takke. Du har ingen rett til å kreve noe mer, og han har ingen plikter. Selv om han bare kler på seg og stikker av så fort han har tømt srg, så har han fortsatt ikke brukt deg eller gjort noe galt, med mindre han brutalt har voldtatt deg.

Dette gjelder faktisk ALLE dere som sutrer og klager fordi dere er blitt "utnyttet". Kanskje dere burde vente med sex til dere er gift.

Den der blir vel litt drøy? Hun harda ikke sagt at hun føler seg misbrukt eller voldtatt, hun sier da bare at hun føler at han ikke virkelig vil være medhenne, og at han virker uinteressert i alt som ikke er sex.

Det er lov å føle seg usikker, og man har rett til å føle hva man føler, uansett.

Til TS, snakk med han, bare pass på å ikke beskylde han for bare å ønske sex, men spør hvorfor han ikke vil finne på ting mer osv.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Det her lukter det ugler i mosen av.. Folk er egoistiske og lyger feks for å få sex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...