zebbe Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 (endret) har du haft sex innan du va 18 år? va det skönt? stönade du mycket? Endret 29. februar 2012 av zebbe
Gjest Madelene1 Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Hva faen er det for et spørsmål? På tyde å legge seg tror jeg. God natt. 3
Parvati Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Bare en liten avklaring: alle som har barn har som regel hatt sex
zebbe Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2012 Bare en liten avklaring: alle som har barn har som regel hatt sex hehehe japp på sätt och vis ja xD men man behöver inte man kan få barn ändå
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 (endret) ja. Endret 29. februar 2012 av Nuppdupp
Gjest Madelene1 Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 hehehe japp på sätt och vis ja xD men man behöver inte man kan få barn ändå Jo det ær helt sant! Duktiga grabben heheh 1
zebbe Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2012 Hva faen er det for et spørsmål? På tyde å legge seg tror jeg. God natt. det är svenska ju :D ska du sova nu? för jag ska va vaken ett långt tag till tänkte lägga mig 3-4 du då? :D . ok
Gjest Madelene1 Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 (endret) det är svenska ju :D ska du sova nu? för jag ska va vaken ett långt tag till tänkte lägga mig 3-4 du då? :D . ok hha! jævla fånskalle! Endret 29. februar 2012 av Madelene1
zebbe Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2012 ja. med en bruker her inne muhahahahahhaa. 10 år siden nå ok . så länge? xD
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 (endret) ok . så länge? xD bla bla bla Endret 29. februar 2012 av Nuppdupp
Gjest Madelene1 Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 runketråd? Runke tråd er det ikke!
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 ja. med en bruker her inne muhahahahahhaa. 10 år siden nå sier du det for å skape nyskjerrighet nå? .....du klarte jo det daaaaa! hvem var deeet? ( ikke at jeg tror du sier det men ) 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 angrer på at jeg skrev det.. :gjeiper: tenker meg ikke om noen ganger 1
zebbe Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2012 angrer på at jeg skrev det.. :gjeiper: tenker meg ikke om noen ganger gör inget för mig bara roligt att läsa xD
Aldrisur Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 angrer på at jeg skrev det.. :gjeiper: tenker meg ikke om noen ganger Gjør ikke noe for meg heller, bare morsomt å lese... Men hvem var det da?
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. februar 2012 #19 Skrevet 29. februar 2012 (endret) jeg vil ha det vekk :gjeiper: fjern det hehehehe Endret 29. februar 2012 av Nuppdupp
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #20 Skrevet 29. februar 2012 jeg vil ha det vekk :gjeiper: fjern det hehehehe sagt er sagt, spist er spist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå