waco Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 (endret) www.kvinneguide.no er det noen som vet det? Jeg skriver noen ganger feil sånn at jeg havner på www.kvinneguide.no åssen side er det egentlig? måtte ta på link Endret 29. februar 2012 av waco
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 kvinneguide.no er rip off. skriv heller forum.kvinneguiden.no uten www foran. 2
waco Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 Står masse informativt der. En kvinne er en kjønnsmodent hunnkjønn.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Egmont Hjemmet Mortensen eier Kvinneguiden. Postadresse: Kvinneguiden Egmont Hjemmet Mortensen AS 0441 Oslo kilde: http://www.kvinneguiden.no/artikler/hvem_er_vi/28688 Kontaktinformasjon Nettopplysningen AS Ulvenveien 75 0581 Oslo Tlf: +47 4004 9876 © 2012. Nettopplysningen AS. All Rights Reserved. kilde: http://www.kvinneguide.no/kontakt-oss/ Der har du ditt svar.
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 næææ-æææ! den siden har jeg aldri verken kommet inn på ved en feil eller i det hele tatt visst om...
waco Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2012 næææ-æææ! den siden har jeg aldri verken kommet inn på ved en feil eller i det hele tatt visst om... Jeg oppdaget det første gang i går. Jeg visste heller ikke at det fantes en kopi av kvinneguiden, men med en gang jeg oppdaget det ukjente så skyndet jeg meg for og spørre her.
Viljaa Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 kvinneguide er nok ikke noen nettside som er laget mtp. innhold, det er rett og slett en side noen har tatt seg bryet med å laste opp fordi de tjener penger på reklameklikk fra folk som skriver feil. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 kvinneguide er nok ikke noen nettside som er laget mtp. innhold, det er rett og slett en side noen har tatt seg bryet med å laste opp fordi de tjener penger på reklameklikk fra folk som skriver feil. Det samme kan for så vidt sies om kvinneguiden også... 1
Viljaa Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 Det samme kan for så vidt sies om kvinneguiden også... True, men det er forskjell på å få annonseinntekt gjennom å tilby innhold/tjenester og det å lage en nettside bare fordi adressen likner på et kjent nettsted. Poenget mitt var uansett at den som lagde "kvinneguide" tydelig ikke har ambisjoner om å lage et nettsted, men for å tjene litt småpenger på de som trykker feil.
Gjest NozMonster Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Jeg oppdaget det første gang i går. Jeg visste heller ikke at det fantes en kopi av kvinneguiden, men med en gang jeg oppdaget det ukjente så skyndet jeg meg for og spørre her. hmm.. men jeg skjønte ingenting av den fake siden jeg? selvom det står "diskuter kvinner" "diskuter menn" , så er det jo ingenting der inne? eller er det bare på datan min det er sånn?
Meaty Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 kvinneguide er nok ikke noen nettside som er laget mtp. innhold, det er rett og slett en side noen har tatt seg bryet med å laste opp fordi de tjener penger på reklameklikk fra folk som skriver feil. Sikkert Waco. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå