Gå til innhold

er kvinneguide.no det samme som

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

www.kvinneguide.no er det noen som vet det? Jeg skriver noen ganger feil sånn at jeg havner på www.kvinneguide.no åssen side er det egentlig?

måtte ta på link

Endret av waco
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvinneguide.no er rip off.

skriv heller forum.kvinneguiden.no uten www foran.

• Liker 2
Skrevet

Står masse informativt der. En kvinne er en kjønnsmodent hunnkjønn.

Gjest NozMonster
Skrevet

næææ-æææ! den siden har jeg aldri verken kommet inn på ved en feil eller i det hele tatt visst om...

Skrevet

næææ-æææ! den siden har jeg aldri verken kommet inn på ved en feil eller i det hele tatt visst om...

Jeg oppdaget det første gang i går. Jeg visste heller ikke at det fantes en kopi av kvinneguiden, men med en gang jeg oppdaget det ukjente så skyndet jeg meg for og spørre her.

Skrevet

kvinneguide er nok ikke noen nettside som er laget mtp. innhold, det er rett og slett en side noen har tatt seg bryet med å laste opp fordi de tjener penger på reklameklikk fra folk som skriver feil. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kvinneguide er nok ikke noen nettside som er laget mtp. innhold, det er rett og slett en side noen har tatt seg bryet med å laste opp fordi de tjener penger på reklameklikk fra folk som skriver feil. :)

Det samme kan for så vidt sies om kvinneguiden også...

• Liker 1
Skrevet

Det samme kan for så vidt sies om kvinneguiden også...

True, men det er forskjell på å få annonseinntekt gjennom å tilby innhold/tjenester og det å lage en nettside bare fordi adressen likner på et kjent nettsted. :) Poenget mitt var uansett at den som lagde "kvinneguide" tydelig ikke har ambisjoner om å lage et nettsted, men for å tjene litt småpenger på de som trykker feil.

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg oppdaget det første gang i går. Jeg visste heller ikke at det fantes en kopi av kvinneguiden, men med en gang jeg oppdaget det ukjente så skyndet jeg meg for og spørre her.

hmm.. men jeg skjønte ingenting av den fake siden jeg?

selvom det står "diskuter kvinner" "diskuter menn" , så er det jo ingenting der inne? :klo:

eller er det bare på datan min det er sånn? :ler:

Skrevet

Sikkert Waco. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...