AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 ...og treffer et pungt oppi musa. Jeg får følelsen av at jeg må tisse, samtidig som at det er fantastisk deilig!! Jeg vet at dette er g-pungte. Men uansett hvor lenge han gjør det så kommer jeg ikke. Jeg har aldri kommet og begynner å bli rimelig oppgitt av å aldri få den store ooo.. Hva er galt med meg??!?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 ...og treffer et pungt oppi musa. Jeg får følelsen av at jeg må tisse, samtidig som at det er fantastisk deilig!! Jeg vet at dette er g-pungte. Men uansett hvor lenge han gjør det så kommer jeg ikke. Jeg har aldri kommet og begynner å bli rimelig oppgitt av å aldri få den store ooo.. Hva er galt med meg??!? Be han slikke deg samtidig som han stimulerer G-punktet. 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Slenger meg på der. Hvis han slikker deg på klitoris samtidig så bør det gå etterhvert 2
dobbeltisolert Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Ikkje konsentrer deg for å komme! Slapp av! Tenk kåte tanker! Og som andre har sagt her, hjelper å simulere klitoris. 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Men jeg blir så overkåt så jeg vil bare ha den fortest mulig inn i meg...
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Ingen fler forslag? Har hat både fingret og slikket meg. Men når han slikker så er det deilig i begynnelsen, men så blir jeg litt lei etter typ 5 min...
Netti1985 Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Kjøp deg en vibrator og glidekrem:-) Sånn fikk jeg min første:-)
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Med vibrator kommer jeg jo bare via klitorisen.. 1
RockyRose Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Eg har aldri komt med dei forrige sexpartnarane mine enn min noværande kjæreste, sjølv om dei gjorde alt han no gjer. Sikkert fordi eg ikkje var trygge nok på dei, eller følte meg skikkeleg vel. No kjem eg kvar gong Dersom du ligg og tenkjer "kom, kom, kom" så kjem du sikkert ikkje :gjeiper:
Gjest MorAase Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 ...og treffer et pungt oppi musa. Jeg får følelsen av at jeg må tisse, samtidig som at det er fantastisk deilig!! Jeg vet at dette er g-pungte. Men uansett hvor lenge han gjør det så kommer jeg ikke. Jeg har aldri kommet og begynner å bli rimelig oppgitt av å aldri få den store ooo.. Hva er galt med meg??!? Ikke noe.
Konservativ Mann Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Slenger meg på der. Hvis han slikker deg på klitoris samtidig så bør det gå etterhvert De fleste kommer før eller siden kun ved g-punkt stimuli, men det stemmer at kombinasjon av klitorisstimulering og g-punkt massasje er veldig effektivt når det kombineres. Høres ut som om TS har et greit utgangspunkt ift. sprutorgasmer også.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Et ganske vanlig problem, du får følelsen av å måtte tisse og holder derfor automatisk igjen tissefølelsen, det du egentlig gjør er å holde igjen orgasmen. Greier du å stole på at denne tissefølelsen faktisk ikke er tiss og bare slipper alle hemninger og lar den følelsen få utløp kan det fort utløse en vanvittig orgasme. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #13 Skrevet 1. mars 2012 De fleste kommer før eller siden kun ved g-punkt stimuli, men det stemmer at kombinasjon av klitorisstimulering og g-punkt massasje er veldig effektivt når det kombineres. Høres ut som om TS har et greit utgangspunkt ift. sprutorgasmer også. Spruteorgasme? Vil det si at jeg tisser på meg?
Konservativ Mann Skrevet 1. mars 2012 #14 Skrevet 1. mars 2012 Spruteorgasme? Vil det si at jeg tisser på meg? Nei, ikke tiss, men kjønnssafter. De kan sprute når du kommer. Det skjer relativt sjelden, men de fleste menn synes det er en vanvittig turn-on, så ikke hold tilbake.
Sophie-Ann Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Det spruter ut en væske som produseres i Skenes kjertler som ligger langs urinrøret. Husk å tisse før du prøver igjen, og la det bare stå til!
Pene sko... Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Jeg har aldri kommet og begynner å bli rimelig oppgitt av å aldri få den store ooo.. Hva er galt med meg??!? Du stresser og tenker for mye. Ikke tenk at "nå må jeg komme snart", for da går det aldri. Ta på deg selv mens mannen holder på. Eller ta på han, for den saks skyld. Whatever floats your boat. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #17 Skrevet 12. mars 2012 Kanskje han gjør det for hardt? Jeg synes det er deilig når min kjære gjør det hardt, men for å få meg til å komme må han være mer forsiktig.
Cuckold Skrevet 12. mars 2012 #18 Skrevet 12. mars 2012 (endret) ...og treffer et pungt oppi musa. Jeg får følelsen av at jeg må tisse, samtidig som at det er fantastisk deilig!! Jeg vet at dette er g-pungte. Men uansett hvor lenge han gjør det så kommer jeg ikke. Jeg har aldri kommet og begynner å bli rimelig oppgitt av å aldri få den store ooo.. Hva er galt med meg??!? Litt uklart hva du mener her. Er det sånn at du aldri får orgasme eller er det bare den berømmelige g-punkt-orgasmen du lengter etter å oppleve? At kjæresten din allerede gir deg orgasmer via klitoris men at du vil prøve dette andre i tillegg? For de fleste kvinner er det nok klitoris som er den enkle og greie veien til orgasme, om det går an å snakke om en enkel og grei vei gitt de store individuelle forskjeller som finnes. Men jeg tror klitoris for en del kvinner forblir den ene veien til orgasme. Så hvis kjæresten din fortsetter å stimulere klitoris og gi deg klitorisorgasmer sånn at du blir tilfredsstilt på den måten, kan dette med stimulering av g-punktet (hvis eksistens er omstridt, men som jeg tror på siden jeg har erfaring med at det funker) bli noe dere gjør i tillegg, og uten for mye mas om at du må komme. Jo mer mas, jo mindre er sjansen for å komme. Slapp av og nyt, og la det som skjer skje. Det er mitt råd. Og pass på å være et sted der det ikke gjør noe om det blir litt vått. Endret 12. mars 2012 av Cuckold 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå