mia83 Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tenkte å bestille et par produkter fra blivakker.no, men så leste jeg denne teksten: Hos BliVakker.no er det alltid gratis frakt når du handler! Men i tilfelle du ikke henter pakken din ser vi oss imidlertid nødt til å belaste deg den reelle fraktkostnaden for returfrakt og for eventuell ny forsendelse Hva betyr det??? I tilfelle jeg ikke henter pakken? De belaster meg vel ikke for en eventuell returfrakt i tilfelle jeg ikke skulle hente pakken? Eller er det bare dårlig formulert, slik at det skal bety at HVIS jeg ikke henter pakken, så trekker de returkostnadene fra det kortet som produktene ble betalt med??
Gjest -_Tove_- Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Du har nok forstått det rett, ja. Dersom du ikke henter pakken og den derfor blir returnert, må du betale for fraktkostnadene.
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 Syntes det hørtes veldig merkelig ut. Det blir jo aldri gjort på den måten som de beskriver.. Da har de vel bare formulert seg dårlig da.
challenger Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Ja, selvfølgelig må du betale for returfrakt om du ikke henter pakken på postkontoret(innen 14 dager etter mottatt hentelapp). 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Det er ikke dette du spør om, men er du klar over styret som har vært med blivakker den siste tiden? Jeg ville tenkt meg om tre ganger før jeg benyttet meg av den butikken. 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Vil ikke anbefale deg å bestille fra blivakker.no, da de ofte selger utgåtte og gamle produkter. Se f.eks denne siden: http://www.hildechristina.com/blivakker-no-trygg-for-nettkj%C3%B8p-del-2 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Må man fortsatt betale på forhånd? Det er i såfall alltid definisjonen på en useriøst bedrift! Aldri betal på forhånd. 1
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2012 Ja, selvfølgelig må du betale for returfrakt om du ikke henter pakken på postkontoret(innen 14 dager etter mottatt hentelapp). Ja det vet jeg jo Det var bare det at det de hadde skrevet på siden sin var litt dårlig formulert så det kunne misforstås.
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2012 Hmm.. kanskje jeg burde velge en annen nettbutikk? Noen som har noen å anbefale? Er på jakt etter Tigi Bed Head-produkter og KMS-produkter.
challenger Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Må man fortsatt betale på forhånd? Det er i såfall alltid definisjonen på en useriøst bedrift! Aldri betal på forhånd. Man kan betale med visa, sånn som man stort sett må gjøre i alle nettbutikker. Det er jo ytterst få som tilbyr faktura.. 1
challenger Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Hmm.. kanskje jeg burde velge en annen nettbutikk? Noen som har noen å anbefale? Er på jakt etter Tigi Bed Head-produkter og KMS-produkter. feelunique.com Gratis frakt og mye billigere enn de norske sidene:) Men selv har jeg kun gode erfaringer med blivakker da.. 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 Jeg bestillte nylig fra blush.no. Og jeg er superfornøyd med de produktene. rimeligere enn blivakker er de også
Gjest -_Tove_- Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Hmm.. kanskje jeg burde velge en annen nettbutikk? Noen som har noen å anbefale? Er på jakt etter Tigi Bed Head-produkter og KMS-produkter. Jeg anbefaler http://www.feelunique.com/ De har både KMS og TIGI Bed Head. De har også gratis frakt, og de tilbakebetaler toll/momsavgifter om du bestiller varer for over 200 kroner.
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 29. februar 2012 feelunique.com Gratis frakt og mye billigere enn de norske sidene:) Men selv har jeg kun gode erfaringer med blivakker da.. Har du opplevd at det er lang frakttid derfra? Skulle hatt den om 10 dager egentlig..
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2012 Jeg bestillte nylig fra blush.no. Og jeg er superfornøyd med de produktene. rimeligere enn blivakker er de også Ser det er bare en tier billigere fra Feelunique enn Blush, så kanskje jeg burde prøve Blush ettersom jeg trenger produktet raskt. Gratis frakt her også?
challenger Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 Har du opplevd at det er lang frakttid derfra? Skulle hatt den om 10 dager egentlig.. Det kan variere veldig! I 9 av 10 tilfeller får jeg varene innen en uke, men en sjelden gang kan det plutselig ta to uker.
Gjest Solstråla88 Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 Ser det er bare en tier billigere fra Feelunique enn Blush, så kanskje jeg burde prøve Blush ettersom jeg trenger produktet raskt. Gratis frakt her også? jeg betalte ingen frakt. Bestilte mitt produkt onsdags kveld, fredagen rundt 2-3 tiden var produktet på posten. Super service
challenger Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Ser det er bare en tier billigere fra Feelunique enn Blush, så kanskje jeg burde prøve Blush ettersom jeg trenger produktet raskt. Gratis frakt her også? Må bare si at jeg synes blush er fryktelig trege med sendingene sine. Opplever å få det mye raskere fra feelunique faktisk(som sender fra England:p). Men ellers er jeg fornøyd med blush også, bortsett fra at de er fryktelig trege.
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 29. februar 2012 Fant et bedre tilbud på Blush enn Feelunique på en topakning av produktet jeg er ute etter Så da blir det nok Blush denne gangen. Men takk for tipsene! Skal sjekke ut begge sidene nærmere etterhvert
mia83 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #20 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Men hvorfor i helsike må vi oppgi mobilnr når vi registrerer oss??? Hva skal de med det?? Jeg liker ikke å oppgi mobilnr mitt.. vil ikke risikere å bli oppringt av en drøss av telefonselgere... Edit: Det gikk visst bra å ikke oppgi nr selv om det stod stjerne ved den rubrikken. Endret 29. februar 2012 av mia83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå