Gå til innhold

Trenger hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal ha middagsgjester neste helg, og vil gjerne servere noe inponerende. Vi skal ha tre retters.

Noen tips? Helst kjøttretter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boeuf bourguignon er kjempegodt og skikkelig lett å lage - få forberedelser i form av litt koking, kutting og steking før retten står og tar hånd om seg selv i ovnen (tar noen timer) og i mellomtiden har man fri til å gjøre alt annet =D

• Liker 1
Skrevet

boeuf bourguignon er kjempegodt og skikkelig lett å lage - få forberedelser i form av litt koking, kutting og steking før retten står og tar hånd om seg selv i ovnen (tar noen timer) og i mellomtiden har man fri til å gjøre alt annet =D

Det er kjempegodt :jepp:

Men, ikke ta meg feil. Men jeg vil gjerne servere noe som ikke ser ut som "grisemat" jeg vil ha noe som kan legges opp på talerkene og se bra ut.

Hadde jeg blit servert det hadde jeg tenkt, nam. Men jeg hadde også tenkt, æsj. Idet maten ble servert på bordet.

Men retten er utrolig god, men ikke noe jeg vil servere mine middags gjester. Vil at det skal være litt fancy :)

Flere? Dere trenger ikke komme med enkte middagstips, jeg elsker og lage mat, og tar gjerne en utfordring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...