AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Hei! Jeg går på yaz p-pillen og fikk omgangssyken i går. I går hadde jeg også sex, men han kom ikke inni meg. Jeg er på min andre rad på brettet og spyr ikke lengre, men har litt diaré. Hvordan er det det fungerer? Når bli pillen tatt opp i kroppen? Hvis jeg ikke må på do før etter mange timer jeg tok pillen, ble den tatt opp i kroppen da? Tusen takk for svar!
Silfen Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Sex OG spysyken? Kan være en, ehm, artig kombinasjon.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Sex OG spysyken? Kan være en, ehm, artig kombinasjon. Ja, ikke sant. Heldigvis ble jeg ikke syk før etter..
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Bruk kondom som ekstra beskyttelse hvis dere ikke vil ha barn. God bedring. 2
Gjest Gjest Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Og husk at om du har hatt sex de siste 5 dagene kan det være levende sæd inne i deg, og du kan bli gravid av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå