Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo

Søsteren min og jeg skal feire ferdig utdanning og har lyst til å reise på jente tur. Vi har lyst til å ha det gøy, samtidig kunne se spennende steder. :jepp: Gjerne til et varmt og eksotisk sted, helst ikke charter tur med masse turisme. :nei:

Er det noen som har gode erfaringer de har lyst til å dele og gi oss litt tips? :skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge?

Barcelona er herlig, med billig shopping, god mat og strand.

Var selv på jentetur til Roma sist, og det var veldig populært også. Det avhenger litt av hva man liker.

Alle storbyer passer, for da har man så stort utvalg av aktiviteter, og alltid noe å gjøre eller se på

Skrevet

hvor lenge?

Barcelona er herlig, med billig shopping, god mat og strand.

Var selv på jentetur til Roma sist, og det var veldig populært også. Det avhenger litt av hva man liker.

Alle storbyer passer, for da har man så stort utvalg av aktiviteter, og alltid noe å gjøre eller se på

Takk for tips :takke: Jeg har lyst til å dra andre steder enn Spania, ettersom jeg har bodd der. Kanskje et litt sted litt lenger vekk, som alikevel er trygt å reise til?

Skrevet (endret)

Vel, hvor lenge tenker dere å reise?

Hvis dere ikke skal reise så lenge, så kan jo f.eks Dubai være et alternativ? Masse shopping, strender en kan ligge på, ganske eksotisk osv. Passer fint til f.eks en uke.

Men det kommer jo an på når dere skal reise der. Vil absolutt ikke anbefale å reise der på sommeren..

Endret av aglaea
Skrevet

Thailand er helt fantastiskt :) Det er ganske dyrt å komme seg dit, men veldig billig å være der :) Anbefaler å leie leilighet, da dette ofte er billigere enn hotell!

Skrevet

Vi må nok reise vår/sommer, vi er klare når studiene er ferdig. Dubai høres spennende ut, og Thailand. Mulig litt langt unna med Thailand, for å være borte en uke tenkte vi, men det hadde vert utrolig spennende :gjeiper:

Vi tenkte jo feste litt og. Hvordan er det i Dubai?

Takk for gode forslag.

Skrevet

Hva med New York? :) De har jo masse rimelige turer dit nå,

og der er det jo MASSE å se og gjøre! Samt at det går direktefly fra Gardemoen også nå :)

Har hørt at det kan bli veldig varmt der om sommeren, men våren ville jeg tro er veldig bra! Har selv bare vært der i februar, og det var jo naturlig nok ganske kaldt ;)

Skrevet

Jeg var selv litt for ung til å feste i Dubai, men jeg har hørt at det er mange bra nattklubber der (kjenner folk som har bodd hos bekjente der). Så jeg tror det kan være et bra sted på våren :jepp:

Bare pass på å ikke kysse noen mannfolk utenfor nattklubbene :fnise: risikerer bot for det! Men ellers er det ganske moderne.

Ellers har du jo Marokko, Egypt osv. Grei avstand hvis en skal på ferie i en uke, tenker jeg. New York er også bra tips ja. Eller Miami? MANGE steder du kan reise :)

Jeg likte godt Thailand, men litt langt for bare en uke kanskje? Går jo minst 2 dager bare i reising..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...