jerod Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Da jeg var yngre kuttet jeg meg selv på hendene og har nå mange stygge(noen store) arr. Jeg har sluttet å kutte meg og synes disse arrene virkelig er sjenerende og jeg skjemmes når jeg går i kortermet. Jeg har barn, og er også redd for at de etterhvert skal spørre hva jeg har gjort. Jeg vil ikke forklare dette for de, for jeg er redd de vil gjøre det samme. Så til spørsmålet. er det mulig å få fjernet disse? evt få det dekt? Om det ikke går an å få det dekt, hvor mye koster det i såfall? Om det ikke skulle gå an å fjerne de, er det mulig å ta tatovering over de? Setter stor pris på svar
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #2 Skrevet 1. mars 2012 Hmmm.. prøvd Bio Oil? Den skal vist fjerne arr :-) eller isåfall gjøre dem mindre synlige. Evnt blir det jo laser (om de er røde).. eller så kan man operere de vekk med å ta hud fra en annen plass.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Det her svarer vel på det du spør om: http://www.lommelegen.no/legesvar/arr-etter-selvskading
jerod Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2012 Bio Oil har jeg ikke hørt om.. Det skal jeg google Tusen takk for svar. Den lenken ga meg noen svar, så skal oppsøke fastlegen min og få tatt en prat med han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå