Gå til innhold

tynn vs lubben ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

overskriften sier seg selv! hva er finest ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva man mener med "tynn" og "lubben".

Skrevet

Om du tar i bruk søkefunksjonen her inne, er det mange mange tråder med akkurat samme tema. Spørsmålet har heller ingen fasitsvar uansett, smaken er som baken.

• Liker 1
Skrevet

tynn= normalvektig/slank.

lubben=litt valker her og der..

Skrevet

jada, smaken er som baken, heldigvis! men interrisert i å høre hva folk her inne synst er mest sexy ?:)

Skrevet

Folk som ser friske ut er finest.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tynn= normalvektig/slank.

lubben=litt valker her og der..

For meg er "tynn" like lite normalvektig som "lubben". Jeg deler inn i sykelig tynn-tynn-slank/normalvektig-lubben-tykk-feit. Normalvektige damer er ikke tynne. De er normalvektige.

Og ja, smaken er som baken. Dette temaet blir aldri ferdig diskutert, og folk vil heller aldri bli enige om hvor grensene mellom betegnelsene går.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg er "tynn" like lite normalvektig som "lubben". Jeg deler inn i sykelig tynn-tynn-slank/normalvektig-lubben-tykk-feit. Normalvektige damer er ikke tynne. De er normalvektige.

Og ja, smaken er som baken. Dette temaet blir aldri ferdig diskutert, og folk vil heller aldri bli enige om hvor grensene mellom betegnelsene går.

Og det gjelder selvsagt også menn.

Samme AB.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om andre mennesker sitt utseende, men jeg liker meg selv best når jeg er tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes absolutt det er finest å være tynn. Selv er jeg vel mer mot grensen til lubben da, og jeg hater det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...