Gå til innhold

Seksuelt frustrert!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir helt gal her...

Jeg og samboeren min har vært sammen i 7 år. Vi er 27 og 29, og har to barn sammen.

De siste 3-4 årene har det bare gått nedover med sexlivet. Nå har vi sex 1-2 ganger i måneden, noe som er altfor lite for meg.

Jeg har sluttet å ta initiativet fordi jeg bare blir avvist, og merker jeg mister den fysiske sexlysten også, fordi vi stort sett bare har sex når han har lyst, og jeg da må jobbe hardt for å få frem noe lyst.

Vi har snakket om dette utallige ganger, men han vil helst ikke snakke om det. Jeg er alltid forståelsesfull og kjefter aldri. Maser heller ikke etter sex (har ikke spurt etter sex på årevis tror jeg...), men det skjer liksom ingenting.

Jeg klarer bare ikke å se for meg et liv med så lite sex... Om 10 år er han 40, og jeg lurer på om vi i det hele tatt kommer til å fortsette med sex så lenge.

Det er så vanskelig, for på alle andre områder fungerer vi perfekt. Vi er bestevenner, er enige om oppdragelsen av barna, har de samme verdiene og er veldig glade i hverandre.

Vi finner på mye sammen, og passer på å ha barnevakt innimellom slik at vi kan være litt kjærester.

Hva i all verden skal vi gjøre? Sexolog? Noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen annen erfaring annet enn at jeg var sammen med en mann i 7 år. Han mistet interessen for sex med det samme jeg ble gravid. Deretter ble det vel en gang omtrent annenhver måned.

Vi har snakket om det i etterkant av bruddet og han sier at det er hans syn på min rolle som MOR i forholdet som tok helt overhånd og det var vanskelig for han å se for seg meg i en annen setting. Han syntes hele tiden jeg var fin og flott, hadde altså ingenting med dét å gjøre.

Da jeg forsøkte å snakke med han om problemet da vi var sammen ble han bare sur.

Nå vet jeg at han i det minste hadde en seksualdrift da også, men klarte ikke å ha sex så ofte med meg. Ut ifra slik han var trodde jeg neppe han gadd å onanere engang, men det har han fortalt at han gjorde.

Skrevet

Snakk med han!

Communication is the key to all good. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...