Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2012

miesol

Anbefalte innlegg

Blir øm innvendig innemellom :/ ekkel følelse inni der. Men ikke direkte vondt :)

Gleder meg til å reise til legen å få sjekka :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm har ikke sjekket så nøye men syns det ser normalt ut der nede, så godt som i af. Litt hoven fortsatt på den siden de klippet å noen sting igjen men eller ok... Men hvis du tror du har fremfall, har du vel også noen andre plager med på kjøpet? Godt du skal til legekontoret om en ukes tid da:)

Ellers nytes tiden med den lille men må si jeg savner virkelig det å gå gravid å selve fødselen. Merker jeg på en måte misunner de som er rundt meg nå av venner å fam som venter barn! Normalt å føle det sånn????

Håper en får oppleve det igjen...

Jeg føler det litt sånn! Har ei venninne som fortalte at de skal ha nr 2 til sommeren. Nesten så jeg ønsker det var meg...er noe spesielt å gå gravid, kjenne spark og vente ispenning...håperpåetilometparår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det litt sånn! Har ei venninne som fortalte at de skal ha nr 2 til sommeren. Nesten så jeg ønsker det var meg...er noe spesielt å gå gravid, kjenne spark og vente ispenning...håperpåetilometparår...

U'isj ja.. Er virkelig spesielt.. Rart å se på magen nå som bare er en deig. Savn å kjenne sparka - se den vokse og ja vente i spenning. Vi får håpe at vi kan være æret igjen om ett par år ja:)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir øm innvendig innemellom :/ ekkel følelse inni der. Men ikke direkte vondt :)

Gleder meg til å reise til legen å få sjekka :D

Det opplever jeg og. Har vært spesielt mye isdag - muligens fordi jeg har gått tur i dag. Litt ekkelt, for jeg kan ikke huske det fra sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplever jeg og. Har vært spesielt mye isdag - muligens fordi jeg har gått tur i dag. Litt ekkelt, for jeg kan ikke huske det fra sist.

:(

Hva kan det være for noe mon tro?

Har du sett nedentil forresten? Inni liksom.

Sorry at jeg spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at man er i barsel i 6 uker, så det er vel normalt med diverse vondter og ubehag en stund. Jeg sammenligner jo alt med sist - og da kan jeg ikke huske at jeg var øm så lenge. Da ble jeg klipt, denne gangen revnet jeg. Har kanskje noe med det å gjøre.

Har kikket med speil, men ikke inni. Men sånn på utsiden ser det normalt ut. Det klr noe helt forferdelig der nede- så det gror nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:(

Hva kan det være for noe mon tro?

Har du sett nedentil forresten? Inni liksom.

Sorry at jeg spør :)

Bare å gå en liten tur kan være nok til at en får ubehag å nedpress å en følelse av at "ting" skal dette ut nedi der. Gikk en tur i går ca 1 time og det var nok til at ubehgaet kom tilbake - da jeg nå generelt føler meg helt fin igen så og si.. Så ja en tur er nok å som det blir sagt, man er jo i barsel i 6 uker så det er vel den tiden man må gi det ... Den delen der nede har jo vært igjennom "litt" kan en vel si :laugh:

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Har noen som har født her sett seg nedentil etter fødselen? :P

Sett meg nedentil og de ser ikke ut som det er noe hull inni der :s lurer på om jeg kan ha noe fremfall?:s

Er snart 5 uker siden fødselen.

Så nettopp. Er litt på samme måte hos meg. Husker ikke hvordan det så ut tidligere, hadde liksom ikke for vane å speile meg neddi der, men tror det ser ganske annerledes ut nå enn til vanlig.. Har heller ikke mistet stingene, enda det straks er en mnd siden fødselen. Tror jeg skal ringe i morgen å høre om det er normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jm sa til meg at stingene har alt med hvilken tråd de bruker.. 4-6 uker på en tråd,2-4uker osv

Så det er normalt :)

Det med nedpress,føler jo underlivet synker i gulvet..er skphkkelig ubehagelig!

P.s glad dette er siste gang jeg og eplenepe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh.. Takk for nyttig info, Luremegpå :takke:

Fikk beskjed om 10-15 dager her av en "forbipasserende" jordmor på vei hjem, men da skal jeg ikke lure på hvorfor flere sting fortsatt sitter igjen enda, virker som de tykkeste trådene er en "stayer" ....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok jo KS forrige gang, så må spørre litt her..

Har dere voldsomt nedpress ved rompen, ehm...rompeballene?

Hvordan er det fremme, jeg føler til tider jeg underlivet trykkes ned i gulvet, er jo så ubehagelig å gå på do f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok jo KS forrige gang, så må spørre litt her..

Har dere voldsomt nedpress ved rompen, ehm...rompeballene?

Hvordan er det fremme, jeg føler til tider jeg underlivet trykkes ned i gulvet, er jo så ubehagelig å gå på do f.eks..

hadde det slik mellom uke 1 og 2... nedpress av å bare sette seg på do og føltes ut som om jeg hadde hemoroider i rompa og (mellomkjøttet) mn det var bare hovent å alt det ubehaget er borte nå... :o) samme om jg hadde sittet lenge og reiste meg opp eller gikk lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Wihu nå har endelig to sting løsnet, bare tusen igjen. Tok sin tid det der gitt. Har dere bestilt seksukers kontroll? Jeg har ikke gjort det enda, men må vel få gjort det snart. Hva er det som skjer på en slik kontroll egentlig? Den av oas da, ikke den av babyen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt time. Tar den hos jordmor denne gangen. Egentlig skjer det ingenting - hvis ikke det er noe spesielt. Bare prat om fødselen, tiden etterpå, prevensjon og diverse. Ingen obligatorisk underlivssjekk kun hvis du ønsker selv :)

Jeg føler meg ganske fin og grodd nå, blør litt enda, også klør det mye. Men jeg tror kanskje jeg reagerer på bind og truseinnlegg ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt time hos fastlegen.. trodde det var obligatorisk md en sjekk down there jeg... :sjokkert: mn gjør ikke noe det altså å slippp .....

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på kontroll. Min lege ville ikke sjekke der nede så sant jeg ikke hadde noe vondter og ubehag :) Men det er forskjell fra lege til lege. Søstra mi sa at hennes lege putta to fingre i dåsa hennes og ba henne klemme til.. For å sjekke hvor mye ho hadde trent bekkenbunnsmusklaturen.. Ho fikk visst beskjed om å knipe mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

Vi har hatt barnedåp i helga. Det gikk kjempefint, lillegutt gråt bare littegrann, og da han fikk vann i hodet gliste han :fnise:

Var litt uheldige med været da, var 30 minus her igår!

I mårra skal vi på helsestasjon for 3mnd kontroll og vaksiner!

Dere som har barn fra før, har de reagert mye på vaksinene?

Spent på hvor mye han veier nå, tipper det er ca 5 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

Vi har hatt barnedåp i helga. Det gikk kjempefint, lillegutt gråt bare littegrann, og da han fikk vann i hodet gliste han :fnise:

Var litt uheldige med været da, var 30 minus her igår!

I mårra skal vi på helsestasjon for 3mnd kontroll og vaksiner!

Dere som har barn fra før, har de reagert mye på vaksinene?

Spent på hvor mye han veier nå, tipper det er ca 5 kg...

Hei! Kos at dåpen gikk så bra da! Gratulerer

Husker at første vaksinen til gutten min:)

Han fikk feber utover kvelden men den var telle om morgenen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...