Gå til innhold

mage etter graviditet


gepa

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 15 kg, og det er 1 år siden fødselen. Nå veier jeg 70 kg og er 172 høy.. men fremdeles er babymagen der?? Kommer jeg aldru til å bli kvitt den?? Hvor lang tid tar det før den slappe magen strammer seg til det "normale" igjen? Hva kan jeg gjøre for å få den bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den strammer seg ikke av seg selv. Gjør øvelser. Tren rygg og mage. Planken og sideplanken er gode øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å punktslanke. Du må få ned fettprosenten. Tren en kombinasjon av styrke og kondisjon. Sikker på at det ikke kan være løs hud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er full klar over at den ikke er borte på 1-2-3 ;) lurte bare på om det var noen tips til hvordan man kan redusere det. Glømte å nevne at jeg danser zumba ca 2 ganger i uken, og går tur 3 ganger i uken. Jeg tror det er en blanding av løs hud og fett. Men mest av det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er full klar over at den ikke er borte på 1-2-3 ;) lurte bare på om det var noen tips til hvordan man kan redusere det. Glømte å nevne at jeg danser zumba ca 2 ganger i uken, og går tur 3 ganger i uken. Jeg tror det er en blanding av løs hud og fett. Men mest av det siste

Dette er ok trening for å brenne fett og gå ned i vekt, men bidrar nok ikke så mye med tanke på å stramme opp.

Mitt tips er å suplere (eller bytte ut noen økter) med hardere kondistrening, for eksempel intervalløping, og hard styrketrening med fokus på store muskelgrupper, særlig øvelser som tar mage og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...