Gjest Reza08 Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hvis dere ser etter en partner, hva er viktigst for dere? Skjønnhet, ærlighet, smarthet, treningsnarkoman...? Min oppfattning er at man ikke skal dømme folk etter første øyekast. Selv om personen kanskje har ansiktet fullt av kviser, har ølmage, har en lavtlønnet stilling, har sære interesser etc. Men bak dette kan det sitte verdens greieste menneske, som bryr seg mer enn noen andre ville gjort. Selvsagt passer ikke alle med hverandre, og det er også greit å stille noen krav, men tenk først og fremst på personlighet, ikke hvor mange penger, eller hvor tynn vedkommende er. Andre som har en annen mening?
Personlig12 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Hadde jeg truffet en mann med ølmage, kviser og gikk på trygd så var det ikke fordi han så slik ut, men fordi vi trolig ikke hadde hatt samme interesser. Derfor ser jeg etter en mann som ser sunn og frisk ut. At han har en god jobb og har utdannelse fordi jeg trenger en mann som er smart som jeg kan diskutere med. Er ikke interessert i å sitte i benken å drikke øl og spise chips. 2
Steinar40 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Noe av det viktigste for meg er faktisk at hun ikke er avhengig av hva alle andre folk gjør. Sauer passer best i fårikål. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Først og fremst er det kjemi og at jeg må like det jeg ser. Jeg endte opp med en partner som var mye større enn det jeg trodde eg skulle falle for. I vekt og størrelse. Her var det personen som ga utslaget.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Å ønske seg en partner med god helse, og uten sykdommer er ikke overfladisk.
Gjest Reza08 Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Folk har jo forskjellig smak, og godt er det. Det jeg ville fram til var at det må jo være bedre med en type med noen av beskrivelsene ovenfor som bryr seg om deg, som ivaretar dine interesser, og respekterer deg for den du er, enn en arrogant, egoistisk kranglefant, med trynet til Brad Pitt, og kroppen til Ronaldo. Treffer man en/ei som er både pen og snill er man jo heldig. En ting er sikkert, man finner aldri en man er 100% fornøyd med til enhver tid.
Cannavaro Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Er helt enig i at man ikke skal dømme noen ved første øyekast. Menn sies allikevel å være mer visuelle enn kvinner. Personlighet er selvfølgelig viktig, og hva den består av. Selv har jeg sans for mennesker som har ydmykhet og respekt i seg. Reflekesjon og vidysn/perspektiv liker jeg også. Har man et ok selvbilde med en liten porsjon selvtillitt så synes jeg det er også bra. Egne meninger, litt stolthet og har evne til å vise initiativ er også viktig. Å være genuin/ekte er også en bra egenskap. Det kan være mange egenskaper man leter etter hos en partner, men mest av alt så er det den berømmelige kjemien, at man kan utfylle hverandre og jobbe i et team som er viktig. Forståelse, ærlighet,hengivenhet er andre prisverdige egenskaper. Det finnes sågar mange flotte mennesker bak et ytre. Oftest er det allikevel det ytre vi legger merke til først. En person som ser litt ordinær/vanlig ut blir kanskje først bedre etter at man har lært vedkommende å kjenne etter en stund. Har man et flott utseende så er det lett å bli blendet ved øyekastet, og man må allikevel også her bruke tid for å komme nærmere innpå personligheten. Det som jo også er interessant er jo hvem man egentlig faller for ; den som er mest lik deg selv, eller motsetningen. Har man evne til å utfylle hverandre så kan jo begge typer fungere sammen. Endret 29. februar 2012 av Cannavaro
Gjest .-L-. Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Her er min oppskrift: Er jeg tiltrukket av dama finner jeg ut om hun er kul. Er hun kul er det all inn og så går det enten bra eller.. ikkje fullt så bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå