Gå til innhold

Betennelse i armen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tegner mye. Og hekler. Og det har da gjort sånn at jeg har smerter i armen og rundt håndleddet. Har hatt det noen ganger før, men det gikk over og var ikke like ille som nå.

Jeg tar voltarent piller og ibumetin krem (som har ibuprofen i seg), har på håndleddstøtte og tegnet og heklet ikke på omtrent 2 uker. Har ikke dratt til legen helt ennå.

Likevel er det småvondt. Er det noe annet som hjelper eller må jeg dra til legen? eller må jeg bare ikke bruke armen/hånda over hodet på en liten stund til?

Så vidt jeg har forstått har jeg ikke fått senebetennelse ennå, fordi da skal det være enda værre.

alle tips og råd er verdsatt :)

Jente på 20 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Osteopat behandling :jepp:

Holder på med mye strikking og pcbruk som ga meg mye smerter i håndleddet. Brukte håndleddstøtte og ro i 1 mnd, men det gikk ikke over. Ble veldig intenst etterhvert.

Legen bare tilbød bare betennelsesdempende, smertestillende og ro, men det ble ikke jeg noe bedre av.

Tilfeldigvis går jeg til Osteopat for noe annet. Spurte han om råd mens jeg var der.

Han trykket, klemte, ristet og vred litt på armen. Dagen etter var armen så god som ny,,, utrolig men sant.. Får jeg noe slikt igjen er det ingen tvil om hvor jeg skal :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...