Gå til innhold

Seksualitet og alder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man egentlig fremdeles være usikker på seksualiteten sin når man er 23? Jeg har i åresvis gått litt frem og tilbake mellom å tenke at jeg er bifil og å tenke at jeg er streit. Jeg finner liksom aldri helt ut av det, sikkert fordi jeg ikke helt vet hva "kriteriet" er. Jeg er absolutt tiltrukket av kvinner (er kvinne selv), men jeg merker at jeg reagerer på en annen måte med gutter enn med jenter. Selv om jeg har rota med en del jenter, har jeg aldri hatt jentesex, så det kan kanskje hende det er det som mangler for å sette fingeren på hva jeg egentlig føler? Jeg er ikke interessert å bare kaste meg rundt og finne en ONS, så det er ikke aktuelt. Jeg vet også at det strengt tatt ikke spiller noen rolle hva jeg er/ikke er, men det er litt slitsomt å ikke ha svar på et så grunnleggende spørsmål om seg selv, jeg føler liksom at jeg ikke kjenner meg selv helt... Jeg vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget, kanskje bare lufte litt tanker og eventuelt høre om noen har noen innspill :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange på din alder er fortsatt usikre.

Skrevet

Ja, mange på din alder er fortsatt usikre.

Takk, det er faktisk veldig godt å høre. Alle rundt meg virker så sikre.

Skrevet

Kanskje du har gutter som kjærestematerialer mens du har jenter som du i tillegg til gutter er seksuelt tiltrukket av. Jeg skjønner godt det kan være vanskelig å definere dette, med kanskje flytende grenser. Selv er jeg veldig straight, men jeg har forsøkt jentesex bare for å være på den sikre siden, hehe. Vær deg selv du og forhold deg til situasjonen du er i til enhver tid, så finner du tidsnok ut hva du har lyst å kalle deg. Eller ikke kalle deg. Det er ikke så farlig med disse navnelappene.

Gjest Katten.
Skrevet

En blir aldri for gammel for å svinge hit og dit.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bump :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...