Gå til innhold

vondt under foten

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann

trenger litt tips og råd, for jeg har ikke opplevd dette før. jobber på sykehjem og en dag i forrige uke som var spesielt stressende, og hvor jeg da løp rundt som en gal, fikk jeg plutselig veldig vondt under foten. og har det fortsatt. Jeg har som sagt aldri hatt det før og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå. har en slags isjas også, ikke diagnosert men som stråler ned i foten, denne har jeg hatt i flere år og jeg går turer for og løse opp ryggen. Gikk akkuratt en tur på 1,5 time noe jeg kjente godt under foten. Har noe ibux gel her, er det noe jeg bør smøre på? kan det være betennelse? det blir verken bedre eller verre så kan det hende at jeg bare har strekkd noe? det er ikke vondt når jeg har foten i ro, men det er akkuratt som at den klør, foten liksom.. gjør vondt når jeg trør på den..

takker for alle råd og tips, har og noe voltarol eller voltaren liggende om noen skulle anbefale noe sånt, jeg har ikke peiling på dette her så setter virkelig pris på råd=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt ut som senestrekk. Det får jeg ofte etter en lang dag med trasking. Går over av seg selv etterhvert, men ja, det er vondt.

Håper du snart blir bra igjen :)

Skrevet

Er det en slags "sliten" følelse du har? Altså, så sliten at du har vondt? Da kan det være måten du belaster foten din på når du går. Om det er det, så går det over med hvile, men om du fortsetter å belaste foten (ved å gå hele dagen hver dag) blir det ikke bedre med det første. Om det fortsetter, bør du gå til legen og få en henvisning til ortoped.

Har dessverre ingen mer konkrete råd enn det. Håper du blir bedre :klemmer:

Skrevet

Jeg har ikke hatt rikige sko på jobb, har litt skjeve bein, som sikkert er blitt overbelastet .. Nå har jeg bestilt meg mbt sko, disse her som gjør at foten ruller når man går! Skal på jobb imorgen men vet at de er påvei i posten, skoene.. Så jeg gleder meg til og prøve dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...