AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har aldri farget håret selv, kun fått det gjort det hos frisøren. Akkurat nu er det litt smått med penger og jeg har lyst å friske opp hårfargen selv. Men hva skal jeg velge? Jeg var på butikken i dag og det var jo en hel vegg med produkter! Jeg tenkte på glansvask, det vaskes vel ut i løpet av noen uker? Men jeg syntes det var vaskelig å skjønne ut av pakningene hva som var glansvask og hva som var farge. Kan noen erfarne hjelpe meg med tips? Både til hva som er best av glansvask og farge, men også gjerne konkrete produkter.
Miah Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Jeg brukte Casting Creme Closs fra Loreal. Fungerte flott på mitt hår, fikk en litt kaldere tone og ble litt mørkere. Husk at det ikke er meningen man skal gå fra blondt til brunt hår med glansvask, eller at man skal endre fargen mye. Velg en farge som er nærmt opp til din egen, så velger man så vidt at den vaskes ut. For meg tar det mye mer en et par uker før fargen forsvinner, men det gjør ikke meg noe. På de som er glansvask står det på dem at de ikke er permanent, og om du leser bakpå står det også ca. hvor mange vask/uker det tar før den forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Wella Color Fresh er en fin glansvask som går ut på få hårvask Så om du bommer litt så er det ingen krise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå