MacPhisto Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hei hei, håper dere kan svare på noen spørsmål jeg har. Jeg har PCOS og har visst om det i flere år. Nå vil jeg gjærne prøve Metformin for å se om det kan hjelpe meg med å minske symptomene. Må jeg bestille time først hos fastlegen min som henvender meg videre, eller kan jeg bestille hos gynekolog med en gang? Vet dere om noen gode gynekologer i Oslo/Akershus området som vet mye om PCOS? Med håp om svar
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har lest om det på nett, og fikk time hos fastlegen min og argumenterte for å få prøve metformin. Hun gikk med på det etter litt frem og tilbake, og skrev det ut til meg. Så du må ikke til spesialist, det er en billig og lite farlig medisin. Så får vi se da, jeg har akkurat begynt. Lykke til iallefall!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Jeg tar det, hadde ingen problemer med å få det hos fastlegen. For meg fungerer det kjempegodt og jeg har gått ned nesten 20 kg på samme kosthold. :-)
MacPhisto Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2012 Så gøy å høre at dere har fått det Har lest at leger har vært litt trege med å gi det ut... Ja da får jeg bestille time hos legen min og håpe på det beste Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå