Gå til innhold

malorca, juni 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Mamma og jeg vurderer nå å reise til malorca i juni i år, i midten av juni sånn ca. Før skolen slutter hvartfall. :)

Er det noen som har vært der i juni måned og vet hvordan været/ temperatur er der nede da?

Har hørt at det ikke er så bra vær der i mai.. Så lurer på om det gjelder for juni også? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i i midten av juni en gang. Var ca. 30 grader i skyggen. Ganske kaldt å bade i sjøen, men det kommer man fort over i den varmen.

Skrevet

Det samme lurer jeg også på. Reiser nedover den 26. mai og er litt bekymret for været. Har hørt at det er mer ustabilt vær på Mallorca enn andre steder i Middelhavet..

Og er været mer stabilt enkelte steder på øya enn andre (sånn som pleier å være på Gran Canaria) ?

Skrevet

Vannet spiller egentlig ikke så stor rolle bare det er varmt i været :)

Andre som har erfaringer med malorca i juni?

Skrevet

Har bare vært der i juli. Men da var det varmt både på land og i vann. Ca 30 grader i skyggen, høy luftfuktighet og kjempe deilig i vannet. Været kunne jeg ikke klagd på. Kanskje jeg var heldig de 2 ukene jeg var der, eller kanskje det er mer stabilt i juli, fremfor mai/juni.

Skrevet

Har vært der i slutten av juni, og det var varmt både i sjøen og på land :) Generelt er været bra i juni, så tror ikke dere skal bekymre dere :)

Skrevet

Tror og været kommer til å bli bra, er man heldige med været kan jo det være ganske bra i Norge og på denne tid :P

Gjest happy_me
Skrevet

Jeg var der i månedskiftet august/september (vet det ikke svarer på spørsmålet ditt, men likevel), og da var det ganske kaldt der. Bassenget ved hotellet var ikke varmt før utpå ettermiddagen, og temperaturen i lufta lå på rundt 20 grader. På stranda var det nok litt varmere, og sjøen var behagelig å bade i. Men Mallorca er ikke en plass jeg vil dra til flere ganger.

Skrevet

Vi reiste til Mallorca 14 juni i fjor. Hadde knall vær,25-30 varmegrader.Vannet var også varmt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...