AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #41 Skrevet 29. februar 2012 Skjønner faktisk ikke helt den her "Dersom han har sagt han vil spørre, så la han spørre". I alle fall ikke når han bruker så lang tid og TS har gjort det klart i evigheter at hun faktisk vil gifte seg. Da hadde jeg faktisk spurt igjen. Men skuddårsdaken er nok den siste dagen jeg ville valgt da. Det blir for dumt at kvinner bare får "lov" til å fri en gang i året. TS: Hvordan gikk det i dag? Fridde en av dere? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #42 Skrevet 2. mars 2012 TS her. Jeg hintet litt, og sa at hvis ikke han fridde snart, så kunne det være at jeg kom til å fri, og så hintet jeg litt om skuddårsdagen og slikt. Jeg så at han var veldig tankefull og virker som om han svettet litt Så jeg sa "du, jeg kommer ikke til å fri til deg i morgen, slapp av, men jeg kjenner at jeg er litt utålmodig og lurer på hva du tenker, og sa litt andre romatiske greier Vi hadde en god prat, der det viser seg at han har en det feiloppfatninger på hva jeg ønsker, og det kom frem at vi begge egentlig ønsker at vi allerede var gift og at det er mye styr med selve bryllupet. Nå er jeg vel sånn egentlig ikke kommet noe sånn særlig videre. Jeg venter fortsatt på at han skal frui, men har i hvertfall fått inntrykk av at det ikke blir lenge til, og vi er mer på bølgelengde. Jeg har også sagt at dersom jeg syns det går for lang tid, så gjør jeg det selv, og da gjør jeg det skikkelig. Tenker han har frist til sommeren, for da har jeg en plan. 2
Grønt blad Skrevet 2. mars 2012 #43 Skrevet 2. mars 2012 Så flott at du snakket med ham om det! God og tydelig kommunikasjon hindrer misforståelser, og hva er vel bedre enn at dere finner ut at dere ønsker det samme. Synes du har en fin plan når du gir ham muligheten til å fri, men ikke lar det dra ut i evigheter før du selv gjør noe med saken. Håper du oppdaterer oss om hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #44 Skrevet 2. mars 2012 Så flott at du snakket med ham om det! God og tydelig kommunikasjon hindrer misforståelser, og hva er vel bedre enn at dere finner ut at dere ønsker det samme. Synes du har en fin plan når du gir ham muligheten til å fri, men ikke lar det dra ut i evigheter før du selv gjør noe med saken. Håper du oppdaterer oss om hva som skjer TS igjen. Har får ikke lenger tid nn til sommeren. Vi skal på Bruce Springsteen-konsert i sommer, og hvis ikke han har fridd til da, ja da tar jeg saken i egne hender. Vi har egentlig alltid hatt veldig god kommunikasjon, men akkurat her tror jeg vi begge trakk litt for raske konklusjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå