Gå til innhold

Au, puppene mine :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har de siste dagene slitt med vonde pupper (har googlet en del, brystvortene er ikke vonde eller såre, det er brystkjertlene på begge bryst), og nå er de så vonde at jeg ikke har sjans å ha på meg bh. De pleier å bli ømme ca en uke før menstruasjon, men dette er heller ikke tilfelle nå. De er bare vonde, veldig vonde. Føles også som om de har vokst, da de kjennes "sprengte" ut i den største bhen jeg har (70c).

Vet noen hva dette kan komme av? At puppene plutselig blir så veldig vonde? :tristbla:

Jente 20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de bare vokser? :) Graviditet er utelukket?

Skrevet

Har dessverre ikke noe vettugt å komme med, men au så vondt det høres ut! :klem:

Skrevet

Gjest_bueno_*: Så de kan faktisk plutselig begynne å vokse mer nå? Mine har ikke vokst siden jeg var 14, så virker så rart... Tror virkelig ikke det er graviditet nei, da vi er veldig nøye med prevensjonen :)

Snøvott: Ja, er ikke noe godt! :sukk:

Ts

Skrevet

Her må du nok regne syklusdager unge dame.

Skrevet

Gjest_bueno_*: Så de kan faktisk plutselig begynne å vokse mer nå? Mine har ikke vokst siden jeg var 14, så virker så rart... Tror virkelig ikke det er graviditet nei, da vi er veldig nøye med prevensjonen :)

Snøvott: Ja, er ikke noe godt! :sukk:

Ts

Jeg har ikke noe utdanning innen kroppens anatomi, men mine går opp og ned hele tiden, i hele fjor var jeg en størrelse mindre enn nå, uten at jeg har forandret vekt noe særlig. Google det på engelsk, da finner du garantert mye mer enn på norsk ;p

ps, logget inn nå så er ikke gjest lenger, men samme person.

Skrevet

Jeg har ikke noe utdanning innen kroppens anatomi, men mine går opp og ned hele tiden, i hele fjor var jeg en størrelse mindre enn nå, uten at jeg har forandret vekt noe særlig. Google det på engelsk, da finner du garantert mye mer enn på norsk ;p

ps, logget inn nå så er ikke gjest lenger, men samme person.

Ok, men blir dine veldig vonde også da? For jeg har ikke opplevd det før.

Vi bruker kondom, og skulle da tro vi merket om det var hull i den? Jeg får vel bare vente å se. Er vondt å bare gå... :filer:

Takk for svar iallefall!

Skrevet

det er ganske vanlig at puppen kan vokse etter mange års opphold opptil 25 års alderen... selv opplevde jeg at mine plutselig begynte å vokse når jeg var 22 sånn helt uten videre, etter flere års opphold. det var veldig ømt og vondt i en periode, men det gikk jo over etterhvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...