Gå til innhold

Mellommåltid


xfru

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne funnet noe jeg kan ty til når blodsukkeret er lavt. For noen år siden pleide jeg å kjøpe nutrilett bar med yoghurt og aprikos (tror jeg det var), men nå har denne gått ut. Det finnes bare ekle barer med sjokoladesmak, og jeg liker ikke sjokolade eller karamell. Savner virkelig disse barene med hvitt yoghurttrekk.

Er det noen som har noe å anbefale? Det virker som produsentene tror at alle kvinner liker dette søte sjokolade/karamell klisjet.

Det nærmeste jeg kommer er de nye wasabarene med tranebær, men skulle gjerne hatt noe ala det jeg kjøpte før. Fatter ikke at de kun produserer barer med sjokoladesmak.

Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en pose med nøtter og tørket frukt? Jeg synes det fungerer bra. Evt. knekkebrød og tubeost. Eller en banan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en pose med nøtter og tørket frukt? Jeg synes det fungerer bra. Evt. knekkebrød og tubeost. Eller en banan?

Ja har forsøkt det også, men føler ikke at nøtter har "tyngde nok", hvis du skjønner. Er vel litt irritert og oppgitt over at det finnes så mange barer, men at alle har sjokoladesmak.

Når jeg er sulten, blir jeg skikkelig kvalm av dette. Banan synes jeg ikke funker heller. Liker å ha noe i veska som kan ligge der litt, i tilfelle jeg blir sulten. Er det virkelig ingen andre som savner dette? Med så mange varianter av sjokolade, er vel dette populærer greier, men det må da være andre som savner andre smaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener Maxim (fås kjøpt på de fleste sportsbutikker i dag) fortsatt har barer med yoghurttrekk. Dette var i alle fall for et par år siden det eneste merket for proteintilskudd og energidrikker/barer som Olympiatoppen hadde "godkjent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg pleier å ta en skyr yoghurt som mellommåltid! mye proteiner og metter godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage muslibar selv?

Finnes mange oppskrifter på nett og jeg er overbevist om at KG-folket kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...