Gjest Lise2 Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei! Jeg har fått urinveisunfeksjon for ørtende gang, og på lørdag ble det så ille at jeg måtte ta turen til legevakten. Der fikk jeg skrevet ut Penomax, det har lindret smertene en del, men symptomene er der fortsatt, ganske tydelige også. Er det noen andre som har erfaringer med dette? De andre gangene har jeg fått et annet antibiotka som fungerte bare minutter etter jeg tok pillen, men Penomax bare dempet symptomene. =/
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Ring legen i morgen og få ny, du må få antibiotika som fungerer, jeg har av og til fått antib. som ikke har fungert, og da har jeg sagt i fra og fått ny som fungerte. Veldig viktig at de funker, ellers blir bakteriene motstandsdyktige
Gjest luri Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Vet ikke hva penomax er (husker aldri navn på noe). Men jeg har fått antibiotikakurer, som har hjulpet. En gang var UVI veldig kraftig, da trengte jeg to kurer. Bruker også ta tranebærtabletter, drikke juice, drikke sitronsaft med vann, holde meg langt unna sukker, og ellers tilbringe tiden med en varm flaske mellom beina... Håper din UVI snart går over!
Gjest Lise2 Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Ring legen i morgen og få ny, du må få antibiotika som fungerer, jeg har av og til fått antib. som ikke har fungert, og da har jeg sagt i fra og fått ny som fungerte. Veldig viktig at de funker, ellers blir bakteriene motstandsdyktige Takk for svar! Ja, da ringer jeg legen i morgen.
Gjest Lise2 Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Vet ikke hva penomax er (husker aldri navn på noe). Men jeg har fått antibiotikakurer, som har hjulpet. En gang var UVI veldig kraftig, da trengte jeg to kurer. Bruker også ta tranebærtabletter, drikke juice, drikke sitronsaft med vann, holde meg langt unna sukker, og ellers tilbringe tiden med en varm flaske mellom beina... Håper din UVI snart går over! Ja er ivrige med tranebær, har spist en hel kartong med piller den siste uken...Og bare appelsinjuice, tror snart jeg er immun mot alt Takk for det:)
Gjest luri Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 UVI er noe dritt Syntes sitronsaft hjalp mye sist jeg hadde det, eller så var det bare innbilning.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Penomax har det samme virkestoffet som Selexid. Det høres ut som du trenger et annet antibiotikum og at urinen din derfor bør dyrkes. Kontkat legen din igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå