Gå til innhold

Bokkilden


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper mye bøker over nett og innimellom handler jeg også fra Bokkilden (dyre bøker på Amazon blir ofte like dyre som Bokkilden når man legger til porto etc. fra USA/England). Men det er noe som irriterer meg grønn med systemet deres og det er varselet om bøker som er utsolgt fra Forlag.

Man legger inn en bestilling, man får ikke alltid kvittering på mail om at bestillingen er mottatt, så kan det gå mellom 10-14 dager før jeg får mail fra Bokkilden med følgende innhold:

Kjære NNNNNN NNNNNNNNNN NNNNNN

vi har følgende informasjon om din bestilling:

NNNN NNNNNNNNNN NNNNNNNN NNNN

viser seg å være utsolgt fra forlaget. Vi fant heller ingen alternative utgaver

hos vår leverandør, og har derfor vært nødt til å kansellere denne boka.

Det er så grenseløst irriterende at de har bøker på nettsiden som de ikke kan skaffe, og at det skal ta så himla lang tid for dem å finne ut at de ikke kan skaffe boken.

Flere som har opplevd dette med Bokkilden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det med Bokkilden ja, men aldri med Amazon, der står det alltid hvor mange bøker de har på lager. Personlig synes jeg Amazon er best, både fordi det er billigere (jeg bruker den britiske da) og fordi jeg foretrekker bøker på originalspråket (og jeg leser svært få norske bøker) eller i allefall engelsk om jeg ikke forstår språket. Faktisk opplever jeg at Amazon leverer bøkene fra England raskere enn Bokkilden og andre fra Norge. Og da jeg bodde i England kom Amazon-bestillingene på døren allerede neste dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med dem, men noterer dine som enda en grunn til å fortsette med Haugen bok. Har én gang opplevd at det tok en uke å få en bok, og det var rett før jul for et par år siden. Stort sett kommer det dagen etter - i verste fall to dager etter. Og de lover aldri mindre enn 6 dager. Funker glitrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...